همیشه صف های طولانی نانوایی و وقتی که از آدمی در این صف ها برای گرفتن نان تلف می شود دغدغه خیلی از ما بوده و هست.

نانوایی

همشهری آنلاین _فاطمه عسگری نیا: هر چند در سالهای اخیر با ورود تکنولوژی به نانوایی و تنورهای مکانیزه که کار را هم برای نانواها هم مشتریانشان اسان تر کرده کمی از این دغدغه کم کرده اما در هرصورت با توجه به نقش و اهمیت وقت در سرعت عمل در زندگی انسانها این دغدغه همچنان پا برجاست. به خاطر همین در شهرهای بزرگی مثل تهران تکنولوژی به یاری افراد امده و آنها می توانند با کمک اپلیکیشن هایی مثل سرویس های حمل و نقل اینترنتی و سفارش انلاین حتی نان مورد نیاز خود را بدون این که در صف نانوایی حاضر شوند و زمان زیادی را در این صف حوصله بر هدر دهند به صورت اینترنتی خریداری کنند البته شرط استفاده از این نواوری ها شل کردن سر کیسه و پرداخت مبلغ بیشتر از مبلغ عرف نان در خرید حضوری است.

اما در شهرهای کوچکتر که خبری از این تکنولوژی ها نیست و مردم به خاطر شرایط اقتصادی اگر این تکنولوژی ها هم باشد خیلی علاقه ای به استفاده از آن ندارند این خلاقیت نانوایی هاست که به مدد آنها می آید مانند یک نانوایی در بابلسر که با یک فکر بکر مثال زدنی هم از شلوغی داخل نانوایی خود را خلاص کرده هم این فرصت را به مشتری هایش داده که بدون دغدغه صف نان مورد نیازشان را تهیه کنند.

قصه از این قرار است که این نانوایی با تعبیه یک باکس برای کارتهای بانکی صف داخل نانوایی را به حذف کرده و این کارتهای بانکی هستند که جور انتظار برای آماده شدن نان ها را می کشند. افراد بعد از ورود به داخل نانوایی کارت بانکی خود را داخل این باکس چوبی با مزه قرار می دهند و خارج از محوطه نانوایی یا به انتظار می نشینند یا کارهای عقب افتاده را انجام می دهند. شاطر هم به محض آماده شدن نان به ترتیب کارتهایی که داخل باکس قرار دارد اسم افراد را از روی کارتها بلند صدا میکند و نان به نان خواه می رسد بدون این که حقی از کسی ضایع شود خلاصه این که درست است عصر عصر تکنولوژی است اما خلاقیت همیشه حرف اول را می زند و با خلاقیت خیلی از کارها برای همه آسانتر می شود. پس حواستان باشد اگر گذرتان به بابلسر افتاد و قسمتتان خرید از این نانوایی شد خیالتان از در صف ماندن و انتظار کشیدن برای خرید نان داغ و تازه راحت باشد اقا شاطر هوایتان را دارد.

بیشتر بخوانید:‌لباس‌های تاناکورا اینجا صاف و بی چروک می شوند

کد خبر 842263

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha