دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» عراق هشدار داد که بر دامنه عملیاتهای خود علیه رژیم صهیونیستی و نظامیان آمریکایی خواهند افزود تا اینکه جنگ علیه غزه متوقف شود.

شیخ «اکرم الکعبی»

به گزارش همشهری آنلاین، «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» عراق بعد از ظهر امروز چهارشنبه، ضمن تمجید از ایستادگی ملت و مقاومت فلسطین در غزه، خطاب به آنان گفت: «ما با شما هستیم و شما را تنها نخواهیم گذاشت».

الکعبی با بیان اینکه عملیات نیروهای مقاومت عراق علیه شهرکهای صهیونیستی و فرودگاهها و پایگاههای نظامی آن همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: «حملات مقاومت به پایگاههای اسرائیل در جولان اشغالی و مراکز مهم در بحر المیت، اسدود، حیفا و ایلات رسیده است».

وی به رژیم صهیونیستی هشدار داد: «تا زمانی که حمله وحشیانه به غزه ادامه پیدا کند، عملیات [مقاومت عراق] گسترش خواهد یافت و از نظر کمیت و کیفیت نیز بیشتر خواهد شد».

دبیر کل النجباء با اشاره به اینکه نقش مقاومت عراق در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی، مهم و اساسی است، خاطر نشان کرد: زمانی که گفتیم قدس و فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت، فقط شعار ندادیم، بلکه این مسئله، عقیده ثابت ماست».

الکعبی با بیان اینکه مقاومت عراق از آمریکای جنایتکار به عنوان حامی اصلی صهیونیستها، غافل نخواهد شد، تأکید کرد که نیروهای عراقی به تصمیم خود برای پاکسازی خاک این کشور از وجود آمریکا پایبند هستند.

وی ضمن انتقاد از سکوت بیشتر کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات صهیونیستها در غزه، تصریح کرد: این کشورها فقط به منافع رژیم صهیونیستی فکر می‌کنند و آمریکا و غرب هم شریک تجاوز به غزه هستند.

مقاومت اسلامی عراق، سحرگاه امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد فرودگاه حیفا در شمال غرب فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

مقاومت عراق اشاره کرد که این عملیات در راستای مرحله دوم حملات، در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام شده است.

«ابوآلا الولائی» دبیرکل گروه مقاومت «کتائب سید الشهداء» در عراق پیشتر اعلام کرده بود که در مرحله دوم عملیات‌ها، مقاومت عراق دامنه حملات خود را علیه اهداف اسرائیلی توسعه خواهد داد و اقتصاد اسرائیل را فلج خواهد کرد.

کد خبر 841983
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha