همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران گفت: در حال حاضر هر هفته حدود 40 تا 50 تاکسی گردشی به تاکسی خطی و تلفنی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین تیموری کرمانی با بیان این مطلب اظهار کرد: حدود 23 هزار تاکسی گردشی در تهران فعالیت می‌کنند که امسال بیش از 4 هزار دستگاه از این تاکسی‌ها حذف و در غالب خطوط تاکسیرانی و تلفنی به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: روند حذف تاکسی‌های گردشی طی ماه‌های آتی با سرعت بسیار بیشتری پیگیری خواهد شد زیرا پیگیری این مهم برعهده مناطق گذاشته شده است و معاون ترافیکی هر منطقه براساس شرایط و نیاز منطقه خود تاکسی‌های گردشی را در خطوط و یا به صورت تلفنی ساماندهی و به کارگیری خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز کمبودهای زیادی در بخش تاکسی‌های تلفنی احساس می‌شود تاکسی‌های گردشی بیشتر و در وهله اول در قالب تاکسی‌های تلفنی ساماندهی خواهند شد و پس از آن در خطوط مختلف به کارگیری می‌شوند.

تیموری کرمانی خاطر نشان کرد: براساس طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک تاکسی‌های گردشی باید از ناوگان حذف شده و جای آنها را تاکسی‌های خطی و تلفنی بگیرد و بر این اساس از امسال به صورت تدریجی شاهد حذف این تاکسی‌ها از سطح شهر خواهیم بود.

کد خبر 83813

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز