مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۲
۰ نفر

گروه شهری: تا پایان سال حدود 2 هزار تاکسی گردشی حذف خواهد شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه حذف تاکسی‌های گردشی یکی از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرای این سازمان است، گفت: تاکنون 500 دستگاه تاکسی گردشی از ناوگان حذف و به تاکسی تلفنی و خطی تبدیل شده‌اند.

حسین تیموری کرمانی بیان کرد: براساس طرح جامع حمل ونقل و ترافیک طی 8 سال باید کل تاکسی‌های گردشی حذف و به‌صورت خطی، تلفنی یا ویژه در سطح شهر فعالیت کنند که این اقدام از ابتدای سال‌جاری در دستور کار قرار گرفته است و در تلاشیم که تا پایان سال 2 هزار و 500 تاکسی گردشی دیگر را حذف کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح مهم بر عهده معاونین ترافیکی مناطق 22 گانه شهر تهران گذارده شده است که با توجه به شرایط و نیازهای هر منطقه، تاکسی‌های گردشی به تاکسی خطی یا تلفنی تبدیل شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه 18 هزار تاکسی گردشی در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: برای اجرای این طرح باید زیرساخت‌های لازم ایجاد شود و براساس وضعیت و نیازهای هر منطقه مشخص می‌شود که تاکسی‌های گردشی باید در قالب خطوط جدید فعالیت کنند یا در خطوط موجود خدمات رسانی کرده و یا به‌صورت تلفنی به فعالیت خود ادامه دهند.

انتظار می‌رود تدابیر تازه بخشی از مشکلات حمل و نقل عمومی شهر تهران را کاهش دهد.

کد خبر 85471

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز