دیگر کار از تولید محتوای معمولی و آموزشی و ژانگولر گذشته و بعضی از بلاگرها دست به هر کاری می‌زنند تا در قالب چالش‌های مختلف مخاطب را راهی صفحات مجازی‌شان کنند.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین، دامنه اقدامات برخی از بلاگرها و اینفلوئنسرها در فضای مجازی تا جایی پیش رفته که برخی از آنها نه‌تنها صراحتا اقدامات و رفتارهای مجرمانه خود را در این فضا به نمایش می‌گذارند، بلکه حتی دیگران را هم به شکل مستقیم یا غیرمستقیم به انجام چنین مواردی تشویق می‌کنند.

نمونه‌اش چالشی است که نتیجه‌اش ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران بوده. یکی از بلاگرهای اینستاگرامی که به‌نظر می‌رسد از هر ابزاری برای جلب توجه بهره می‌گیرد، اقدام به طراحی چالشی کرده و در ویدئویی با مراجعه به مردی جوان به او می‌گوید که اگر همین حالا با فردی تماس گرفته و او به سرعت پاسخش را بدهد، ۵۰۰ هزار تومان را به‌عنوان برنده به او خواهد داد. این فرد هم برای برنده شدن در چالش، با سامانه ۱۱۵ مرکز فوریت‌های امدادی اورژانس تماس گرفته تا با ایجاد مزاحمت خود را برنده این چالش کند.

بیشتر بخوانید:

این ویدئو که بارها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده، البته بی‌پاسخ نمانده و اورژانس تهران تصمیم گرفته ماجرا را پیگیری و با این فرد برخورد کند. مدیر روابط‌عمومی مرکز اورژانس استان تهران گفته که رفتاری که از سوی این بلاگر و با هدف جلب توجه انجام شده، مصداق بارز ایجاد مزاحمت برای اورژانس بوده و متأسفانه موجب ترویج چنین رفتارهایی نیز می‌شود. از این‌رو اورژانس پیگیری برای برخورد با این مزاحم تلفنی را در دستور کار خود قرار داده و حتما با آن برخورد خواهد شد.

پلیس فتا هم اعلام کرده که درصورت ثبت شکایت از سوی اورژانس، به سرعت با این موارد برخورد خواهد کرد تا دیگر بلاگرها برای جلب توجه و جذب مخاطب سراغ این جور چالش‌ها نروند.

کد خبر 837964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    این الان مگه چیز شخصیه که حتما باید اورژانس شکایت کنه ؟ خوب مدعی العموم ورود کنه