مهرداد محمدی در استقلال فرسنگ‌ها از ستاره آماده ابتدای فصل فاصله گرفته است.

مهرداد محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال در شرایطی مقابل مس‌رفسنجان شکست خورد و به شکلی زودهنگام از مسابقات جام‌حذفی کنار رفت که بعد از بازی اشکالات زیادی از کادرفنی این تیم گرفته شد. یکی از مهم‌ترین این ایرادات برمی‌گشت به حضور مهرداد محمدی به جای ماشاریپوف؛ تعویضی که بین دونیمه صورت گرفت و نتایج موفقیت‌آمیزی هم نداشت. محمدی طی حضور ۴۵ دقیقه‌ای‌اش در این بازی هم اثرگذاری خاصی نداشت و یک موقعیت خوب را برای استقلال از دست داد. این تعویض با انتقادهای زیادی همراه شده است، مخصوصا از این جهت که به هر حال ماشاریپوف ازبک بازیکن باکیفیتی است و قبلا هم توجه هواداران را به‌خودش جلب کرده بود. به‌طور کلی اما، وضعیت مهرداد محمدی اصلا جالب نیست و این بازیکن فاصله بسیار زیادی با سطح فنی ابتدای فصلش پیدا کرده است.

محمدی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خریدهای تابستانی استقلال در حالی به این تیم پیوست که به هواداری از پرسپولیس شهرت داشت. وقتی اوایل کار او چند گل مهم و زیبا برای آبی‌ها به ثمر رساند، همین نکته به مرکز ثقل کری‌خوانی و فخرفروشی هواداران استقلال تبدیل شد؛ اینکه لیدر جایگاه پرسپولیسی‌ها حالا ستاره آبی‌هاست. هر چه زمان گذشت اما محمدی رو به افول گذاشت و کم‌کم کارش به جایی کشید که حالا نه‌تنها به نیمکت‌نشینی خو گرفته، بلکه معمولا هنگام حضورش در زمین به‌عنوان بازیکن تعویضی، موفق به برآوردن توقعات نمی‌شود.

دیدار حذفی با مس‌رفسنجان، چهارمین مسابقه پیاپی بود که محمدی روی نیمکت می‌نشست. آخرین حضور او در ترکیب اصلی به بازی با پیکان در روز نهم دی بازمی‌گردد که عملکرد خوبی نداشت و بین دونیمه تعویض شد. پس از آن محمدی ۲۰ دقیقه مقابل نفت آبادان، ۱۰ دقیقه مقابل ملوان، ۱۴ دقیقه در جدال با سپاهان و ۴۵ دقیقه هم در مصاف با مس‌رفسنجان به میدان رفته و کار خاصی انجام نداده است. محمدی به‌طور کلی در این فصل ۱۰۱۵ دقیقه برای استقلال بازی کرده، ۴ گل زده و ۲ پاس گل ارسال کرده است. از آخرین نقش‌آفرینی مستقیم او روی یک گل، ۵۴۶ دقیقه می‌گذرد.

کد خبر 837498
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ق QA ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 0
    مهرداد قهر کنه بر گرده روی سکوهای پرسپولیس بهتره کسی بهش نمیگه شش تائی لیگ سه ای دوپینگی