وزیر جنگ اسرائیل در جریان بازدید از یک دبیرستان، از دانش آموزان خواست تا در کنار تحصیل، تفنگ نیز در دست بگیرند. آموزش نظامی در اسرائیل برای همه الزامی است و همزمان بسیاری از مراکز راستگرای تندرو صهیونیستی، دوره‌های آموزش کار با سلاح را برای کودکان نیز برگزار می‌کنند.

اسرائيل

به گزارش همشهری آنلاین، «یواو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با حضور در دبیرستان «بنی داوود» گفت که دانش‌آموزان باید در یک دست کتاب و در دست دیگر سلاح داشته باشند.

دبیرستان «بنی داوود» در اسرائیل از معروف‌ترین مراکز آموزش دینی این رژیم است که ایدئولوژی صهیونیسم پایه تمامی آموزش‌هایش قرار دارد. دو ماه پیش نیز بنیامین نتانیاهو از این مدرسه بازدید کرده بود.

یوآو گالانت با اشاره به اینکه بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دبیرستان اکنون در غزه در حال جنگ هستند، مدعی شد: «حماس نمی‌تواند چه به عنوان دولت و چه یک گروه نظامی به حیات خود ادامه دهد، ما آنها را در همه جا تعقیب خواهیم کرد».

آموزش نظامی در اسرائیل برای همه الزامی است و همزمان بسیاری از مراکز راستگرای تندرو صهیونیستی، دوره‌های آموزش کار با سلاح را برای کودکان نیز برگزار می‌کنند.

کد خبر 837465
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha