معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در کل کشور حدود ۱۲ میلیون موتورسیکلت وجود دارد که فقط در شهر تهران ۴میلیون ۳۰۰ هزار موتورسیکلت تردد می کند، یعنی ۳۶ درصد از موتورسیکلت‌های کل کشور در پایتخت وجود دارد.

موتور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در مورد موتورسواران گفت: حدود ۴۷ درصد از فوتی های شهر تهران به رانندگان موتورسیکلت باز می‌گردد. یک زمانی بود که می گفتیم ۳۳ درصد از تصادفات فوتی مربوط به موتورسیکلت سواران است زیرا آن زمان در شهر تهران حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار موتورسیکلت در شهر تهران وجود داشت ولی الان حدود ۴میلیون ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در پایتخت تردد می کنند که به همین ترتیب در حال حاضر ۴۷ درصد از فوتی ها به موتورسیکلت سواران باز می گردد.

او گفت: جالب است بدانید در ۷۲ درصد از تصادفاتی که موتورسواران فوت شده‌اند ، خود آنها مقصر در حادثه بوده اند که نشان دهنده تخلفات آنها بوده است. تخلفاتی مانند عبور از چراغ قرمز ، تردد در خطوط ویژه ، تردد در پیاده روها ، حرکت خلاف جهت از مواردی بوده که عمدتا این موتورسواران انجام داده و جان خود ار از دست داده‌اند.

کد خبر 836705
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    خیلی گرونه ۷۰ ملیون واسه موتور چینی آشغال
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    همه این کارها و عجله کردن ها برای نان است