رئیس مرکز اورژانس استان تهران از کشته و زخمی شدن ۳ نفر حین ساخت مواد محترقه دست‌ساز در پایتخت خبر داد.

مصدومان چهارشنبه‌سوری

به گزارش همشهری آنلاین، محمداسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران به ۲ ماموریت اورژانس استان تهران در روز گذشته اشاره کرد و گفت:‌ در هر دوی این ماموریت‌ها بالگرد اورژانس به پرواز درآمد و مصدومان را به مراکز درمانی انتقال داد. حادثه نخست در ساعت ۱۱:۳۳ دیروز رخ داد و در جریان آن مردی ۴۶ ساله که با علائم خفگی به بیمارستان ستاری قرچک‌ ورامین منتقل شده بود به وسیله بالگرد اورژانس به تهران انتقال داده شد.

وی ادامه داد:‌ در این ماموریت بالگرد اورژانس تهران به پرواز درآمد و با اقدامات حمایتی و پایش قلبی و تنفسی و علائم حیاتی به پد بوستان ولایت منتقل و شده و در آنجا به وسیله آمبولانس به بیمارستان لقمان انتقال داده شد.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ماموریت دوم را مرتبط با چهارشنبه‌سوری اعلام کرد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۳:۵۸ به مرکز فوریت‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد و درپی آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، روستای علی‌آباد قاجار اعزام شدند.

توکلی افزود:‌ با حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که این حادثه در جریان انفجار مواد محترقه رخ داده و در جریان آن ۳ نفر که در حال ساخت نارنجک‌های دستی بودند، دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، گفت: ۲ نفر نیز مصدوم شدند که یکی از این افراد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. همچنین بالگرد اورژانس به پرواز درآمد و یک نوجوان ۱۲ ساله را که از ناحیه هر دو دست آسیب دیده بود، به بیمارستان امام خمینی منتقل کرد.

کد خبر 836102
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha