معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم کشور را از زیر آوار دولت های قبل بیرون آورد.

دهقان

به گزارش همشهری آنلاین، محمد دهقان، معوان حقوقی رئیس جمهور درباره تحریم های جدید غرب علیه ایران عنوان کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی در موضوع تحریم تاکنون هیچ کوتاهی انجام نداده اند. این که بگوییم تحریم ها بی اثر است، اشتباه است و اثر منفی و مثبت خود را دارد. انبوه اختراعات در ایران و پیشرفت های دیگر همگی از جمله آثار خوب تحریم ها علیه جمهوری اسلامی است. اما در عین حال همواره با تحریم مخالف بودیم و برای مقابله با آن برنامه داشته ایم. مقابله به مثل با تحریم ها و حمایت از تحریم شدگان با نوشتن لایحه ای و تقدیم آن به مجلس از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: تحریم های جدید علیه ایران بیشتر جنبه شوخی دارد. چرا که تاکنون هر مقدار تحریم بوده دشمنان علیه ایران وضع نموده اند. البته ما نیز راه های خنثی سازی تحریم ها را در همه زمینه ها در پیش گرفته ایم و کشور را از زیر آوار دولت های قبل بیرون آورده ایم و این از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم بوده است.

کد خبر 835861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • آشنا IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    آوار هست لیکن مردم مقاومت می کنند والا مسئولین که کاری پیش نبردن.کاهش ارزش پول ملی وتورم بالا وگرانی و... به قوت خود باقی است.معیشت مردم در تنگنا و.... مسئولین چه مشکلی را حل کردند؟
  • رضا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    امکان دارد بعضی اقایان اظهار نظر نکنند چه نجاتی دنبال یک اسپری اسم میگردیم نمیتوانیم پیدا کنیم .. روز به روز مشکلات اقتصادی بیشتر و ارزش پول هم کمتر میشود چه نجاتی..