عضو شورای شهر در رابطه با قطع درختان در پادگان ۰۶ با اشاره به این موضوع که به نظر می‌رسد این خبر اشتباه باشد، از شهرداری خواست تا این موضوع را پیگیری کند.

قطع درختان پارک ملی دز و عباس آباد

همشهری آنلاین - محسن ابویی: ناصر امانی در دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر قطع گسترده درختان در پادگان ۰۶، گفت: به نظر می‌رسد این اخبار اشتباه باشد اما از شهرداری تهران تقاضا داریم که این موضوع را پیگیری کند و اگر اشتباه بود، تکذیب کند؛ چرا که در آستانه روز درختکاری و توسعه دو هزار هکتاری کمربند فضای سبز هستیم و چنین اتفاقی قابل دفاع نیست.

او در مورد تعطیلی شرکت مخابرات در حاشیه بزرگراه شهید بروجردی، گفت: چند متر از بخش حیاط مرکز مخابرات واقع در فاز اول بزرگراه شهید بروجردی عقب نشینی داشت و شرکت مخابرات این مرکز را به دلیل هزینه چند میلیاردی برای عقب نشینی، تعطیل می کند، ظاهراً برنامه این است که مرکز به انتهای بزرگراه خلیج فارس منتقل شود.

امانی اعلام کرد: بنده شب گذشته در جمع مردم سعیدآباد بودم و مردم گلایه بسیاری نسبت به این موضوع داشتند. این ساختمان هیچ آسیبی ندیده و قابلیت فعالیت دارد و چرا باید به انتهای بزرگراه خلیج فارس منتقل شود و مردم به زحمت بیفتند. از شرکت مخابرات می خواهیم موضوع را بررسی کند و در صورت امکان، فعالیت آن در این منطقه ادامه یابد.

کد خبر 833180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha