دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) در دو نقطه از مناطق ۶ و ۱۱ ساماندهی شدند.

دستفروشان تئاتر شهر

به گزارش همشهری آنلاین، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) دو محل جدید در مناطق ۶ و ۱۱ برای استقرار دستفروشان محدوه چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) تعیین و تا پیش از سال جدید این اقدام اجرایی خواهد شد.

او در ادامه افزود: طرح ساماندهی دستفروشان و بساط ‌گستران خیابان ولیعصر(عج) در دو جبهه شمالی و جنوبی در مرز مناطق ۶ و ۱۱ از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و با همکاری نیروهای شرکت شهربان، نیروی انتظامی و عوامل اجرایی مستقر در مناطق مذکور عملیاتی می شود.

نظری در ادامه به جانمایی و آماده سازی بازارچه سرمد در منطقه ۱۱ جهت ساماندهی دستفروشان خیابان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: انشالله پس از این هم معشیت و کسب ‌و کار دستفروشان رونق می‌گیرد و هم انضباط شهری در معابر این شریان مرکزی شهر تهران رعایت خواهد شد.

او در ادامه اظهار کرد: همچنین محل دیگری نیز به همت منطقه ۶ با فاصله ۱۰۰ متری با چهارراه ولی‌عصر(عج) برای استقرار دستفروشان در پارک دانشجو و تئاتر شهر پیش‌بینی شده است.

به گفته نظری با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و نیروهای شهربان و معبربان با هرگونه سد معبر در این چهارراه برخورد خواهد شد.

کد خبر 833007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha