یک ماه تا پایان سال ۱۴۰۲ مانده است و به گفته سخنگوی شهرداری تهران در این مدت پویش امیدوافتخار به صورت هفتگی برگزار خواهد شد به شکلی که برنامه‌های ۵ هفته پایانی سال طبق اطلاعات طرح «من شهردارم» از اولویت‌های مورد نظر شهروندان اجرا شود.

عبدالمطهر محمد خانی

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به اینکه ۱۱۰۰ پروژه شهری توسط مناطق تکمیل و تحویل شهروندان شده است، افزود: پروژه پارکینگ مینابی که پس از مدت‌ها در مرحله افتتاح قرار گرفته است در سر لیست امیدوافتخار قرار داشته و به زودی افتتاح خواهد شد.

محمدخانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پروژه هفته آینده امیدوافتخار شهرداری تهران چیست؟ اظهار کرد: افتتاح پروژه کندرو آزادگان شمال به جنوب را با حضور شهردار تهران در نظر داریم و امیدواریم که با افتتاح این پروژه شاهد کاهش گره ترافیکی، اتلاف وقت شهروندان و افزایش ایمنی تردد در این شریان مهم و این بخش از پایتخت باشیم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره پروژه روز درختکاری که بناست تا در پویش امید و افتخار به بهره‌برداری برسد، عنوان کرد: این مراسم با حضور یکی از سران قوا برگزار خواهد شد. در این مراسم ۲۰۰۰ هکتار به کمربند سبز شهر تهران اضافه می‌شود که تمرکز آن بر کاشت درختان مثمر در پهنه‌های مختلف شهر تهران است.

وی ضمن ابراز امیدواری درباره ادامه اجرای پویش امید و افتخار، تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا در سال آینده نیز روند اجرای این پویش را متوقف نکرده و بر کیفیت آن اضافه کنیم و حتی ممکن است گاهی با توجه به زمان‌بندی‌های انجام شده همزمانی افتتاح چند پروژه را داشته باشیم.

محمدخانی در پایان با اشاره به پروژه‌های سال آینده پویش امیدوافتخار، تصریح کرد: کلان‌پروژه‌های بسیاری مانند فاز دوم آزادراه شهید بروجردی و بزرگراه شهید شوشتری برای سال آینده در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اینفوگرافیک | پیشرفت کمربند سبز تهران به ۹۲درصد رسید

کد خبر 832744
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha