مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران با یک استوری اینستاگرامی از علیرضا بیرانوند حمایت کرد.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز از سر گرفته شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

واکنش فوری طارمی به گل عجیبی که بیرانوند خورد

این اولین بازی رسمی بود که بعد از جدایی یحیی گل محمدی، پرسپولیس اوسمار را به جای او روی نیمکت داشت که البته با شروع ناامیدکننده‌ای برای سرمربی جدید سرخ‌ها همراه بود چرا که پرسپولیس با یک نمایش ضعیف با یک گل برابر رقیب خود شکست خورد.

تک گل این بازی روی اشتباه دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس به ثمر رسید. جایی که علیرضا بیرانوند از دروازه فاصله گرفته بود و بازیکن آلومینیوم یعنی امیر نوری نیز از این فرصت استفاده کرد و با یک ضربه تقریبا از وسط زمین دروازه پرسپولیس را باز کرد.
گل دریافتی پرسپولیس در بازی امروز باعث شد انتقادات زیادی از علیرضا بیرانوند مطرح شود اما حالا هم‌تیمی او در تیم ملی به حمایت از این دروازه‌بان پرداخته است. مهدی طارمی در یک استوری اینستاگرامی نوشت: "برادر زندگی ادامه داره، در ادامه مسیر موفق و سربلند باشی برای تیم محبوبمون."

کد خبر 832729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    6 2
    آقای بیرانوند به اتفاق آقای طارمی دو نفری یک تنه تیم ملی ایران نابود کردن، و حالا برای هم استوری دلگرمی میزارند ،
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    7 10
    نسل طلایی از هم حمايت می کنند.
  • جلال IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    7 2
    اره زندگی ادامه داره هی واسه هم نوشابه باز کنین
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    7 5
    بیرانوند همیشه بهترینه قرار نیست بخاطر یک گل هم اتفاقی بیفته حسینی 6 تا 6 تا میخوره نیازمند هم دیروز 3 تا خورد اصلا براشون مهم نیست هوادارای واقعی یادتون باشه از بیرانوند حمایت کنید نشه ماجرای گل محمدی که گول هوادار رقیب رو خوردید بیرانوند همون بیرانوند حمایتش کنید استقلالی ها از همین بیرانوند میترسن
  • سام IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    2 1
    تاببینیم از کی گل بخوریم.....