مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
۰ نفر

همه تصور می کردند مرد جوان به دست همخانه اش به قتل رسیده است اما نظریه پزشکی قانونی نشان داد که قتلی رخ نداده و همخانه که مظنون در قتل بود، آزاد شد.

دستگيري متهم

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث : شامگاه چهارشنبه هجدهم بهمن امسال، گزارش مرگ مرموز مردی به تیم جنایی پایخت اعلام شد که پس از اعلام این گزارش تیمی از کارآگاهان جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل برای بررسی ماجرا، راهی محل حادثه که خانه ای در شرق پایتخت بود شدند. جسد مرد جوان که صابر نام داشت، در حیاط خانه و در نزدیکی سرویس بهداشتی افتاده بود. به گفته پزشکی که در صحنه جرم حضور داشت، مرد جان باخته از ناحیه سر دچار شکستگی شده و به دلیل خونریزی جان باخته است. فردی که جسد را دیده و با پلیس تماس گرفته بود، همخانه مرد جان باخته بود. وی در تحقیقات گفت: من و دوستم صابر(مرد جان باخته) به مواد مخدر اعتیاد داریم و چند ماه قبل در پاتوق مصرف مواد با یکدیگر آشنا شدیم. سپس تصمیم گرفتیم زیرزمین خانه ای را اجاره و با هم زندگی کنیم.

وی ادامه داد: روز حادثه من مشغول پختن غذا بودم و او برای مصرف مواد از خانه بیرون رفت و دیگر خبری از او نشد. تصور کردم که دوباره به پاتوق معتادان رفته باشد. وقتی غیبت او طولانی‌تر شد به حیاط ساختمان رفتم که در اوج ناباوری دیدم کف حیاط افتاده است. از سرش خون می‌آمد و بیهوش بود. با داد و فریادم همسایه‌ها را خبر کردم و بعد اورژانس آمد که اعلام کردند ساعاتی از مرگش می‌گذرد. من او را به قتل نرساندم و نمی‌دانم چطور جان باخته است.

به دستور بازپرس جنایی، همخانه مرد جان باخته دستگیر شد و در ابتدا به نظر می رسید که ماجرا قتل است اما پزشکی قانونی پس از انجام بررسی ها اعلام کرد که مرد جوان پس از مصرف شدید مواد مخدر، تعادلش را از دست داده و پایش به سنگی که در حیاط وجود داشته برخورد کرده است. همین موجب شده تا زمین بخورد و جانش را از دست بدهد. به این ترتیب با افشای این حقیقت، همخانه آزاد و پرونده بسته شد.

کد خبر 831875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha