مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران گفت: مددجویان دارای اعتیادی که دوره بهبودی شان را به شکل کامل می‌گذرانند با هدف خروج از چرخه آسیب، اشتغال برای آنها در حوزه پاکبانی را فراهم خواهیم کرد.

پسماند

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر با اشاره به اینکه ۹ گام تربیتی، آموزشی و درمانی در مراکز یاورشهر با هدف بهبودی کامل معتادان متجاهر دنبال می‌شود، در این باره توضسح داد: اشتغال برای مددجویانی که دوره بهبودی شان را به شکل کامل می‌گذرانند در حوزه پاکبانی فراهم خواهد شد. بیمه و اسکان برای این بهبود یافتگان در نظر گرفته شده که از ۱۲ تا ۱۳ میلیون تا سقف ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان حقوق دریافتی آنها خواهد بود.

احمدی صدر افزود: اشتغال برای بهبود یافتگان از سوی نیکوکاران، شرکت‌های بخش خصوصی و موسسات اجتماعی فراهم شده است که به تازگی با همکاری سازمان پسماند و پیمانکاران حوزه خدمات شهری مددجوهای بهبودیافته مشغول به فعالیت می‌شوند.

او افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ نفر از مددجوهای بهبودیافته در مراکز یاورشهر در حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۵ مشغول به فعالیت شده‌اند. طبق این تفاهمنامه بیمه و اسکان برای بهبود یافتگان در نظر گرفته شده که از ۱۲ تا ۱۳ میلیون تا سقف ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان حقوق دریافتی آنها خواهد بود که به بهبود یافتگان بر اساس مجرد و متاهل بودن و داشتن یا نداشتن فرزند تعلق خواهد گرفت که گام بزرگی از سوی شهرداری تهران خواهد بود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: به تازگی نیز تفاهم نامه ای با کارخانه ذوب آهن آمل جهت به کاری گیری ۲۰۰ نفر از بهبود یافتگان مراکز یاورشهر صورت گرفته است.

او گفت: کارگاه‌های گوناگونی در مراکز یاورشهر مانند خیاطی، بسته بندی، گلخانه، نانوایی، کارگاه هنری و....نیز فراهم شده است تا آن دسته از مددجویان پس از بهبود وارد بازار کسب و کار شوند.

محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز در این خصوص گفت: بسیار خرسندیم که این تفاهمنامه منعقد شد و تا حدود ۵ هزار نفر ظرفیت برای اشتغالزایی بهبود یافتگان مراکز یاورشهر و آسیب دیدگان اجتماعی در نظر گرفته‌ایم که این مهم در چندین مرحله اجرایی می شود.

کد خبر 831469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    فعال نگهداشتن نیروی انسانی و بهرمندی از آن می تواند بسیاری از نیاز های کشور را برطرف کند ، هنوز برای ما خیلی مانده به عصر ربات ها ، حداقل اینجا در عصر نیروی انسانی کارکرد ها و منافع آن را درست تجربه کنیم ، در لحظه ای که الان هستیم این مدیریت نیروی انسانی از هر قشر ، کارگر و متخصص هست که می تواند کشور را آباد و آبادتر کند .
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    چگونه می توان بلوار میر داماد اصفهان که نه صندلی های ان تعمیر شده و نه پل های ان =========== ونه متراژ سطل های زباله ی ان استاندارد است ونه فاصله اب نماهای ان مطابق استاندارد است ونه ..... ونه جدول های ان رنگ امیزی شده ونه تخلف های ان (خود رو های شخصی ان (سد معبر ) ان برطرف نشده مطابق استاندارد بین المللی بشود.