معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: «با دستور شهردار تهران قرارگاه اجتماعی در محلات تشکیل و اهالی در محله ها می توانند نماینده خود را اعلام کنند تا بتوانیم با همکاری آنها اقدامات بهتری داشته باشیم.»

توکلی زاده

به گزارش همشهری آنلاین؛ محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از فاز ۲ مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاور شهر ۹ و آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ (پویش شهر) اظهار کرد: «29 ماه است که در مدیریت شهری تلاش می شود، مسائل شهر به حداقل برسد و برای پایتخت جمهوری اسلامی قدمی برداشته شود. زمانی که اولین جلسه شورای اجتماعی تشکیل شد حدود ۱۲ هزار تخت در ماده ۱۶ (پذیرش معتادان متجاهر با دستور قضایی) کمبود داشتیم اما امروز که در سالروز 45 سالگی انقلاب هستیم با همکاری ۲۰ دستگاه، شاهد تامین ۲۴ هزار ظرفیت هستیم. ظرفیتی که 2 سال پیش حسرتش را داشتیم.»

او در ادامه گفت: «اگر مرور نکنیم کجا بودیم و به کجا رسیدیم، قدر امروز را نمی‌دانیم. در گذشته بعد از غربالگری، معتادان متجاهر با موضوع منع پذیرش (به دلیل بیماری و صغر و کبر سنی و ...) مواجه و در خیابان ها رها می شدند. امروز دیگر این مشکل را نداریم چراکه ظرفیت برای پذیرش این افراد توسط شهرداری تهران در یاور شهرها ایجاد شده است.» به گفته توکلی زاده، همکاری دستگاه‌های متخلف منجر شد که ۲۴ هزار کمبود ظرفیت تامین و ظرفیت شهرداری تهران به ۷۵۰۰ نفر برسد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با بیان این که مراکر یاورشهر یک مرکز امید بوده و باعث افتخار است، تاکید کرد: «این مکان به وضعیت استانداردی ما را رسانده است و توقع داریم تمامی مراکز درمانی به این سطح استاندارد برسد.»

کد خبر 829787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha