رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه گزارش کردند، بی‌اعتمادی و تنش موجود در جبهه شمالی، موجب گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص بهایی شده که جبهه داخلی این رژیم در صورت آغاز درگیری با حزب‌الله متحمل پرداخت آن خواهد شد.

حمله حزب الله

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با نگرانی شهرک‌نشین‌های ساکن شمال فلسطین اشغالی از تشدید حملات حزب‌الله، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که از ابتدای جنگ علیه غزه بیش از ۵۰۰ سازه در شهرک‌های اشغالی توسط موشک‌های حزب الله لبنان خسارت دیده و یا به کلی ویران شدند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که سران مقامات مناطق شمال اراضی اشغالی ضمن ابراز نگرانی خود از وضعیت امنیتی موجود در این مناطق، به شهرک‌نشین‌ها برای مقابله با حملات شدید آموزش دادند.

به گزارش این رسانه‌های عبری زبان، خشم ساکنان شمال اراضی اشغالی بیشتر شده و ساکنان این شهرک‌ها از عواقب جنگ با حزب‌الله آگاه هستند به ویژه که هزاران خانه در این مناطق اکنون خالی است.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند موشک‌هایی که حزب‌الله برای هدف قرار دادن پایگاه‌ها و شهرک‌ها استفاده می‌کند، موشک‌های سنگین و پیشرفته‌ای هستند که در گذشته ندیده بودیم.

این رسانه‌ها به نقل از آویخای اشتیرن، شهردار شهرک «کریات شمونه» اعلام کردند، «مناطق شمال به ویژه شهرک‌ها هر روز هدف بمباران هستند و موشک‌های حزب‌الله دیگر آنهای نیستند که از جنگ‌های گذشته به یاد داریم».

«گابی نعمان» رئیس شورای شهرک «شلومی» نیز گفت: موشک‌های سنگین حزب‌الله مدل برکان بیشتر استفاده می‌شوند و ما در خطری واقعی هستیم.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با استناد به آمارهای رسمی اعلام کردند از ابتدای جنگ بیش از ۵۰۰ خانه و ساختمان هدف آتش حزب‌الله قرار گرفته و یا خسارت‌های جزئی دیدند و یا کاملا تخریب شدند.

این رسانه‌ها در شرح جزئیات آمار ارائه شده، اعلام کردند که به ۱۳۱ خانه در منطقه «المطله»، ۴۳ خانه در «کریات شمونه»، ۱۲۱ خانه در «المناره»، ۹ خانه در «المالکیه»، ۱۱ خانه در «افیفیم»، ۲۵ خانه در «زرعیت»، ۳۷ خانه در «شتولا»، ۱۳۰ خانه در «شلومی» و پنج خانه در «حنیتا» خساراتی وارد شد.

همچنین به گزارش رسانه‌های یاد شده، ۵۰ خانه نیز روز شنبه در حملات حزب‌الله با استفاده از موشک‌های برکان آسیب دیدند.

این رسانه‌ها چند روز قبل نیز تاکید کردند، قدرت تخریبب موشک‌های حزب‌الله بسیار بالا است و با هر انفجار زمین به لرزه درآمده و حفره‌هایی بزرگی در زمین ایجاد می‌شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از این گزارش کردند حزب‌الله می تواند ظرف ۲ ساعت حدود ۱۰۰۰ موشک را به سمت تل‌آویو شلیک کند و تعدادی از موشک‌هایی که شلیک خواهند شد نقطه‌زن هستند و برخی از آنها نیز به سمت برج‌های موجود در تل‌آویو شلیک خواهند شد.

کد خبر 829503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha