سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

وزیر دفاع انگلیس خواستار استفاده ایران از نفوذ خود بر گروه‌های مقاومت برای کاهش تنش در منطقه شد. وی مدعی شد: ما به همکاری با ایالات متحده برای ارتقای ثبات در خاورمیانه ادامه می‌دهیم.

گرانت شاپس

به گزارش همشهری آنلاین، گرانت شاپس، وزیر دفاع انگلیس گفت: از ایران می‌خواهیم از نفوذ خود برای کاهش تشدید تنش، از جمله تشدید حملات حوثی‌ها (انصارالله) و شبه‌نظامیان دیگر استفاده کند.

بر اساس گزارش الجزیره، وی افزود: ما به همکاری با ایالات متحده برای ارتقای ثبات در خاورمیانه ادامه می‌دهیم.

کد خبر 828972
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 1
    آخه بگو مرتیکه ساکسون، انگلیس و امریکا مگه چکاره دنیا هستید که در همه جای دنیا به خودتون اجازه تعیین تکلیف برای دیگران، میدهید.کشورهای خاورمیانه که قدمت چند هزار ساله دارند شهر سوخته در ایران قدمت بیش از ده دوازده هزار ساله داره و قدیمی ترین تمدن دراینجا رقم خورده،با این فرهنگ غنی که میتونه برای دنیا الگو باشه، ولی با اهمال کاری، خیانت و مظلومیت کشورهایی که با تاراج منابع و وحشیگری شما، طوق بدبختی بر گردن دارند، از آن تمدن و فرهنگ انسان ساز و دنیا ساز جا مانده اند. چند صد سال با وحشیگری، خودتان را به دنیا تحمیل کرده اید. اما با روشنگری جمهوری اسلامی ایران، دیگر حنایتان رنگی نداره. به یاری حق و همبستگی کشورهای مظلوم عالم، دوران ظلم و ستم و خوی درندگی شما داره به پایان عمر ننگین خودش میرسه و شدیداً دامان خودتان را گرفته که همین نابودتان میکند. انشاالله.