فرشاد پیوس مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، ایران به راحتی سوریه را شکست خواهد داد.

ایران و امارات

همشهری آنلاین: تیم ملی ایران بعد از صعود از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین، حالا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا باید با سوریه روبه‌رو شود. فرشاد پیوس مهاجم سابق تیم ملی در مصاحبه با همشهری آنلاین، در ارتباط با شرایط فعلی تیم ملی گفت: «وضعیت تیم خوب است و با ۹امتیاز صعود کردیم و قطعا بازیکنان برای ادامه بازی‌ها روحیه و انگیزه بالایی دارند و این به خوبی در تیم ملی دیده می‌شود. حالا هم بازی با سوریه را در پیش داریم و امیدوارم با شکست این تیم به یک‌چهارم نهایی راه پیدا کنیم.»

پیوس در مورد اینکه آیا سوریه می‌تواند یک حریف دردسرساز برای ایران باشد، تاکید کرد: «سوریه یک تیم فیزیکی است و قطعا مقابل ایران یک بازی بسته انجام خواهد داد و چشم به ضد حملات خواهد داشت. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و چند نتیجه که در این جام رقم خورد، نشان می‌دهد که نباید حریفی را دست کم بگیریم. تیم ملی سوریه در هیچ زمینه‌ای با ایران قابل قیاس نیست و ما از هر لحاظ که حساب کنید از آنها سرتر هستیم، اگر یک گل زودهنگام بزنیم قطعا می‌توانیم به کسب یک نتیجه خوب امیدوار باشیم. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، ایران به راحتی سوریه را شکست خواهد داد.»

مهاجم سابق تیم ملی در خصوص وضعیت خط حمله تیم ملی با حضور مهدی طارمی و سردار آزمون توضیح داد: «در آسیا خطرناک‌ترین خط حمله را ما داریم و این دو بازیکن واقعا مهاجمان خطرناکی هستند که در زمین مسابقه به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند. هر تیمی آرزوی داشتن سردار و طارمی را دارد، من امیدوارم آنها در ادامه جام هم بدرخشند و همراه با دیگر بازیکنان تیم را به سمت قهرمانی ببرند.»

پیوس در مورد شانس قهرمانی ایران در این جام گفت: «قطعا شانس داریم ولی تیم‌هایی مثل ژاپن و کره هم جزو مدعیان اصلی هستند و چند تیم دیگر مثل استرالیا، عربستان و عراق هم می‌توانند حرف برای گفتن داشته باشند. اگر اتفاق غیر قابل پیش‌بینی رخ ندهد در یک‌چهارم نهایی با ژاپن روبه‌رو می‌شویم که یک فینال زودرس است و شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند در این مرحله با آنها بازی کنیم. اگر می‌خواهیم به قهرمانی برسیم حتی باید ژاپن و کره را هم ببریم چون توانایی انجام این کار را داریم.»

کد خبر 827944
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha