سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

بارش باران و برف در پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، مرکزی، قم، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف و باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش دما و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی کولاک برف و در شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، شمال شرق، غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی بارش با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

جمعه با ورود سامانه بارشی دیگر از جنوب غرب کشور در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و به تدریج نواحی شرق شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و کوهستانی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط شنبه ـ علاوه بر نواحی ذکر شده ـ در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر و جنوب شرق کشور انتظار می‌رود.

یکشنبه نیز بارش در شمال شرق، سواحل دریای خزر و به صورت پراکنده در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی، شرق و جنوب شرق کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از مرکز، شرق و جنوب شرق کشور و طی روزهای جمعه و شنبه در جنوب، جنوب شرق، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲ روز آینده در نیمه شمالی کشور دما به طور محسوس کاهش می‌یابد.

امروز و از بعد از ظهر جمعه غرب خلیج فارس و از امروز تا پنجشنبه دریای خزر مواج است.

کد خبر 827231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha