فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ قاچاقچی اسلحه و مهمات، مواد مخدر و لوازم یدکی خودرو در ۲ عملیات توسط مرزبانان این استان خبر داد.

سردار رضا شجاعی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار رضا شجاعی بیان داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر و سلاح، مهمات، به کشور آگاه شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران غیور ما با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند، محل تردد قاچاقچیان را شناسایی و بلافاصله جهت انسداد اعزام و با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و توقیف و دستگیری آنان شدند.

سردار شجاعی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه اذعان داشت: ماموران در بازرسی دقیق از منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه موتورسکلیت، یک قبضه کلاش، ۲ تیغه خشاب مربوط، ۲۰ قبضه سلاح شکاری تک‌لول، ۵ عدد گلوله نارنجک‌انداز، ۲ تیغه خشاب مربوطه به همراه ۶۰ تیر جنگی کلاش و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل ۵۸ کیلوگرم از نوع شیشه و ۴۲ کیلوگرم از نوع تریاک از سوداگران مرگ در یک عملیات منسجم کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان بلوچستان به یک عملیات جداگانه توسط دلاورمردان مرزبانی استان خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در عملیاتی موفق شدند ضمن دستگیری یک نفر قاچاقچی، توقیف یک دستگاه کامیون، تعداد ۱۴۱ عدد انواع بلبرینگ خودروهای سنگین، تعداد ۸۲۰ عدد قطعه لوازم یدکی و مقدار ۱۰۰ کیلوگرم بدلیجات که به صورت ماهرانه در کابین کشنده جاساز شده بود را کشف کنند.

این مقام ارشد مرزبانی گفت: مجاهدان مرزبانی همه تلاش خود در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزهای ایران اسلامی را بکار گرفته و اجازه نمی دهند تا قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه‌ای از سرحدات کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.

وی در پایان با اشاره به عزم جدی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرز افزود: امروزه مرزبانان و مرزنشینان استان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران درمرزهای شرق کشور تلاش می کنند و با هرگونه اعمال خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

کد خبر 826886
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha