ادموند اختر مهاجم سابق استقلال معتقد است که تیم ملی با این روند نمی‌تواند برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا شانسی داشته باشد.

تیم ملی ایران

همشهری آنلاین: نمایش فنی تیم ملی در بازی با هنگ کنگ، با انتقاد برخی کارشناسان روبه رو شده و ادموند اختر مهاجم سابق استقلال هم تاکید می‌کند که ایران در این بازی نمایش خوبی نداشت. او در خصوص بازی با هنگ‌کنگ به همشهری گفت: «مهمترین مسئله این بود که فقط ۳امتیاز را گرفتیم ولی از لحاظ فرم بازی اصلا شرایط خوبی نداشتیم. خیلی‌ها انتظار داشتند خوب فوتبال بازی کنیم و چند گل هم بزنیم ولی تیم ملی در این بازی نمایش ضعیفی داشت.»

اگر از ژاپن و کره می‌ترسیم، چرا به جام ملت‌ها آمدیم؟ | شانس زیادی برای قهرمانی نداریم!

او در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: «هنگ‌کنگ ۲ماه پیش مقابل ما شکست خورد ولی آنها رفتند و روی نقاط ضعف خود کار کردند. هنگ‌کنگ به خوبی تیم ما را آنالیز کرده بود و فوتبال خوب و جسورانه‌ای انجام داد. نکته عجیب در این بازی تعداد پاس‌های اشتباه ما بود و بازیکنان در خیلی از لحظات بازی در زمین سردرگم بودند. ما اگر بخواهیم اینطور بازی کنیم و در کارهای تدافعی متزلزل باشیم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.»

اختر در خصوص اینکه احتمال دارد در یک چهارم نهایی با ژاپن یا کره جنوبی بازی کنیم، خاطرنشان کرد: «نمی‌دانم چرا خیلی‌ها مدام در مورد این موضوع صحبت می‌کنند. هدف تیم ما قهرمانی است و بالاخره باید حریفان خودمان را شکست بدهیم و به فینال برویم و در بازی پایانی هم برنده شویم، حالا چه فرقی دارد که با کدام تیم در چه مرحله‌ای بازی کنیم. اگر از ژاپن و کره می‌ترسیم، چرا به این جام آمده‌ایم؟ آنها هم قطعا نقاط ضعف خودشان را دارند و ما می‌توانیم با رفع اشکالات فنی‌مان، نتیجه بگیریم. البته با این شکل بازی شانس زیادی برای قهرمانی نداریم ولی من امیدوارم دیگر چنین عملکردی از تیم ملی نبینیم.»

او در خصوص درخشش مهدی قایدی در دو بازی گذشته گفت: «قایدی نشان داد که در بهترین فرم قرار دارد، او در لیگ امارات هم عملکرد خوبی داشت و به آن چیزی که شایسته‌اش بود رسید. قایدی مهاجم باهوشی است که خیلی خوب تغییر مسیر می‌دهد و در زدن ضربات آخر هم باهوش است.»

کد خبر 826340
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اشنا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    8 3
    غیرت ایرانی رادست کم نگیریداگربجوش بیایدکسی حریفش نیست!
  • ادرین IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    5 1
    کسی از ژاپن و کره نمیترسه اگ اونطرف میوفتادیم اینش خوب بود ک تو فینال با کره یا ژاپن بازی میکردیم.اگرم اینطرف افتادیم یچیزش بده دوچیزشم خوبه اگ از سد کره و ژاپنی ک خسته از یبازی سخت باکلی محرومو مصدوم ک میان مقابل ما عبور کنیم تافیناال تمام حریفاهم ازمون بیشترمیترسن هم حریف سخت انچنانی نداریم واین سبب اعتمادب نفس و ایجاد انگیزه وطراوت بین بازیکنانمون میشه.جرا چون ایران تیم احساسیه و وقتی احساسی باشی سبب استرس میشه و تمام شاخصه های فنی رو ازتیم میگیره چرا میگم احساسی چون ایران تو ۵دوره جام ملتها ک باوجود بازی برتر ایران کار کشیده شده پنالتی ایران همشوباخته اگ احساسی نباشه قهرمانه
  • مروان IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    3 1
    چی هی میگید،کره ژاپون جام ملت ها جزابیتش به این هست همه تیم هارو ببریم قهرمان بشیم و قدرت خودمون نشون بدیم
    • ناشناس IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      2 2
      کره ژاپن نه کره ژاپون جذابیتش نه جزابیتش مدرسه برو مشق بنویس
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    1 4
    به غیرت نیست به تاکتیک و سرعته می بینیم که ایران تو یک چهارم به ژاپن یا کره با ۴ گل می بازه تمام در حد قهرمانی نیست در حد ۷ یا ۸ تمام
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    1 3
    چرا از الآن افرادی به عنوان کارشناس و .. دنبال القای این موضوع به تیم ملی هستند که اگر به امارات ببازیم مسیر عبورمان تا فینال بهتر است. حتم دارم که فقط اگر تیم ملی تو دام این حرف های به غایت غلط نیفتد شانس قهرمانی دارد و اگر تو دام این مسیر غلط بیفتد، آثار روانی آن روی نفرات تیم ملی، کاملا بر اعتماد به نفس آنها تاثیر می گذارد و حتما و حتما به قهرمانی که سهل است به نیمه نهایی نیز نمی رسد. اگر تیم می خواهد قهرمان شود با ذهن برنده بودن به هر مسابقه ای و با هر تیمی ورود کند و نه با ذهنی اینگونه شل و ول