مهدی تاج در یک برنامه تلویزیونی درباره بیماری امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران صحبت کرد.

تیم ملی ایران

به گزارش همشهری آنلاین مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دیشب (شنبه) مهمان یک برنامه تلویزیونی بود و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد. او در بخشی از مصاحبه در واکنش به سوال مجری درباره آخرین پیامک خود به امیر قلعه‌نویی پاسخ مهمی داد.

تاج در این خصوص گفت: «من برای او آرزوی سلامتی کردم. ایشان کلیه‌اش درد می‌کرد و در بیمارستان اشتباهی او را عمل کردند و دچار عفونت شد و حتی تا دم مرگ رفت. همین یک ماه پیش هم بود. در اردن هم با تیم حضور داشت که قهرمان شدیم. حالش خیلی بد شد و پریروز دوباره حال و احوالش را پرسیدم.»

کد خبر 826154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • طبا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    7 5
    خوب از حالا دلیل حذف تیم ملی معلوم شد !!!! یکماه پیش قلعه نوعی اشتباهی عمل شده و عفونت کرده !!!!! آقای تاج کاش اسم بیمارستان رو هم میگفتید تا مردم اونجا نرن !!!!!
  • ناشنا س IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 1
    با آرزوی سلامتی برای آقای قلعه نوعی امیدوارم همیشه سالم وتندرست باشن برای ایشان وبچه های تیم ملی آرزوی موفقیت رادارم خداوند پشت وپناه ایشان باشد
  • داود IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    3 0
    آقای تاج پس چرا وقتی که می‌دانید و متوجه بیماری مربی آقای قلعه نویی میشوید مربی را عوض نمیکنید واقعا درک نمیکنید که مربی بیمار به درک سرمربی گری یک کشور نمیخورد واقعا کی میخواهید بفهمید اوف بر درک و شرمتان که با آبروی یک ملت بازی میکنید و نتیجه بازی های تیم ملی هم تا الان مشخص است چه خروجی دارد