محمد بیرانوند در فینال ماده تراپ مسابقات اهداف پروازی قهرمانی آسیا به میزبانی کویت سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد و به نشان طلا دست یافت. این اولین عنوان قهرمانی و اولین سهمیه ایران در ماده تراپ است.

محمد بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، محمد بیرانوند در فینال ماده تراپ مسابقات اهداف پروازی قهرمانی آسیا به میزبانی کویت سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد و به نشان طلا دست یافت. این اولین عنوان قهرمانی و اولین سهمیه ایران در ماده تراپ است. بیرانوند ۱۵ ساله مدال برنز قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه دارد.

بیرانوند در مرحله مقدماتی با رکورد ۱۲۱ به عنوان نفر اول به فینال راه یافته بود. در همین ماده بابک یگانه ۱۰۹ امتیاز سی‌وهشتم و امیرحسین آقازاده با ۱۰۸ امتیاز سی‌ونهم و اسماعیل باقری با ۱۰۴ امتیاز پنجاه‌ویکم شدند.

مسابقات اهداف پروازی قهرمانی آسیا از ۲۴ تا ۳۰ دی به میزبانی کویت در حال برگزاری است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه المپیک توزیع می‌شود. تیراندازی تا کنون سه سهمیه المپیک را کسب کرده است. فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ بادی و هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر صاحب سهمیه پاریس هستند. این مسابقات فردا در ماده میکس تراپ پیگیری می‌شود.

کد خبر 824732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha