شهردار تهران به شایعه پراکنی در مورد زندگی شخصی اش واکنش نشان داد و از دستگاه‌های امنیتی خواست که با کسانی که به شایعه دامن زدند، برخورد کند.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر تهران پس از ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۳ با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص زندگی شخصی خود در کشور گفت: ما یک شب در کنار خانواده خود نشسته بودیم که گفتند شهردار تهران همسر خود را طلاق داده است. از چنین موضوعی خجالت نمی‌کشند. دستگاه‌های امنیتی خوابید و نمی‌بینید چه اتفاقی می‌افتد؟ برخورد کنید. این انتظار ماست.

او با پرداختن به شایعاتی مانند گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان از سوی برخی رسانه ها، گفت: اینگونه جفا کردن با ذهن و قلب مردم خوب نیست. ممکن است ما نیز اشتباه داشته باشیم. در این مسیر ممکن است برخی علاقه داشته باشند مدیریت شهری زمین بخورد اما ما نباید اجازه بدهیم. کلیپ هایی که در خصوص کتک خوردن برخی منتشر می‌شود مربوط به دوره ما نیست و اگر باشد، بدترین برخورد را خواهیم داشت. در رابطه با آن ۱۷ هزار میلیارد تومان نیز باید گفت که به زودی این مبلغ در سامانه می‌نشیند.

زاکانی با تأکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و از این سیاه پراکنی‌ها عبرت بگیریم، گفت: ما اگر با هم باشیم، موفق می‌شویم و اگر باهم نباشیم آسیب خواهیم خورد.

کد خبر 824240
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha