همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی پیامی با تسلیت حادثه خونین تروریستی در زاهدان، به آلوده بودن دست طراحان سیاسی برخی قدرت‌های مداخله‌گر و دستگاه‌های جاسوسی آنان در این حادثه تاکید کردند

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ی خونین تروریستی در زاهدان که به شهادت جمعی و مجروح شدن جمع بیشتری از ارادتمندان به اهل بیت نبوت در روز شهادت حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها انجامید موجب تاسف و تاثر و نگرانی فراوان اینجانب گردید.

تعرض به جان مردم مومنی که برای عبادت خداوند و عرض ارادت به اهل بیت علیهم السلام در خانه‌ی خدا گرد آمده‌اند جنایت بزرگی است که خداوند مرتکبان ومسببان آن را نخواهد بخشید:‌ و من یقتل مومنا متعمدا فجزاوه جهنم خالدا فیها و غضب الله علیه.

مباشران این جنایت اگر چه ممکن است براثر عصبیت و جهل مرتکب این گناه بزرگ شده باشند لیکن نمی‌توان تردید کرد که دست طراحان سیاسی برخی قدرت‌های مداخله گر و دستگاه‌های جاسوسی آنان نیز به خون بیگناهان این حادثه‌ی خونین آلوده است.

ایجاد فتنه و آشوب و برادرکشی میان مسلمانان در کشورهای این منطقه و درکشور عزیز ما یکی از هدف‌های همیشگی دشمنان جمهوری اسلامی بوده و تنها با هوشیاری مردم و پیگیری مسئولان می‌توان جلو این خباثت و رذالت سیاسی را گرفت. لازم است مردم مومن و بیدار زاهدان و دیگر شهرها در آن استان و همه جای کشور توجه کافی به توطئه‌ی دشمنان داشته باشند و با حفظ یکپارچگی و وحدت اسلامی و ملی، دشمنان ایران و اسلام را ناکام سازند.

لازم است علما و معتمدان اهل تسنن در آن استان مواضع قاطع خود را در بیزاری از مفسدانی که بنام دفاع از اهل سنت دست به چنین جنایاتی می‌زنند، بار دیگر صریحا ابراز نموده مردم را از کید و مکر دشمن آگاه سازند، و نیز لازم است علما و منتفذان شیعه همگان را از نیت شوم دشمنان که ایجاد کینه‌های مذهبی و قومی است مطلع ساخته، از واکنش‌های نسنجیده و عصبی جلوگیری نمایند.

مسئولان و ماموران امنیتی و سیاسی باید با هوشیاری و جدیت از امنیت عموم مردم مسلمان پاسداری نموده عاملان این جنایت را به پنجه‌ی عدالت بسپرند. اینجانب به   خانواده‌های داغدار، همدردی و تسلیت خود را معروض داشته علو درجات برای شهیدان و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای
8 خرداد 1388
6 جمای الثانی 1430 

کد خبر 82424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز