رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: باغ کتاب در صورت حریق مانند انبار باروت عمل خواهد کرد. این فضا از لحاظ HSE و ایمنی در برابر حریق وضعیت خوبی ندارد و از شهرداری می خواهیم نه فردا بلکه امروز نسبت به برطرف مشکل اقدام کند.

مهدی پیرهادی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی در دویست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارشی که از ناایمنی ساختمان‌ها در شهر و ساختمان‌های شهرداری تهران منتشر شد، گفت: متأسفانه برخی از ساختمان‌های ناایمن مربوط به ساختمان‌های دولتی و وابسته به دولت هستند و هیچ توجیهی ندارد که ساختمان‌های دستگاه‌های دولتی و حتی خود شهرداری برای رقم کمی دچار مشکل و ناایمن باشند.

پیرهادی با اشاره به افزایش آمار تصادفات در کشور و تهران، یادآور شد: چرا باید این اتفاقات بیفتد؛ بر اساس گزارشات آمار تلفات جهانی از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر کاهش یافته اما جای سوال دارد که چرا آمار تصادفات در کشور ما روند افزایشی دارد؟

او افزود: پلیس راهور باید گزارشی ارائه کند و دلایل این موضوع رو تشریح و سازمان حمل و نقل و ترافیک و کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا نیز باید موضوع را پیگیری کنند. در بودجه سال آینده هم برای ارتقاء ایمنی ساختمان ها و هم برای کاهش تصادفات باید پیگیری‌های لازم را انجام داد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موتورسیکلت ها بیشترین حوادث را تجربه می کنند، یادآور شد: حتی کسانی که تخلف نمی کنند نیز در خطر هستند و حرکت خلاف جهت موتورسواران باعث حوادث می شود که باید از آن جلوگیری شود. ما شنیدیم که پلیس ساماندهی موتورسیکلت ها را آغاز خواهد کرد اما هنوز چیزی ندیده‌ایم.

کد خبر 824178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha