همشهری آنلاین: دومین مرحله مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا چین با دو نشان نقره و برنز برای ورزشکاران ایران ادامه یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، در این مرحله از رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا که با شرکت 205 ورزشکار در کانشان این کشور برگزار شد سجاد مرادی در دوی 800 متر و لیلا رجبی در پرتاب وزنه به ترتیب عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

در این مسابقات، در دوی 800 متر محمد الزمی از کویت با زمان یک دقیقه و 48 ثانیه و 74 صدم ثانیه نفر اول شد، سجاد مرادی از ایران با یک دقیقه و 49 ثانیه و 28 صدم ثانیه مدال نقره گرفت و زیبانگ یولی از چین با 26 صدم ثانیه اختلاف نسبت به دونده ایرانی سوم شد.

نماینده کشورمان در مرحله اول این رقابت‌ها نیز عنوان دوم را از آن خود کرده بود.

در پرتاب وزنه زنان لی ژائو گنگ از چین با پرتابی به میزان 19 متر و 25 سانتی متر اول و هموطنش می جولی با برجای گذاشتن رکورد 18 متر و 20 سانتی متر دوم شدند و لیلا رجبی نیز با حدنصابی به میزان 17 متر و 25 سانتی متر عنوان سومی این رقابت‌ها بدست آورد. 

همچنین در پرتاب وزنه مردان ام پراکاش سینگ از هند با پرتابی به میزان 19 متر و 48 سانتی متر به مدال طلا دست یافت ،مینگ هانگ چانگ از چین تایپه با 20 سانتی متر اختلاف نسبت به این پرتابگر هندی دوم و سوراب ویج از هند با حدنصاب 18 متر و 67 سانتی متر سوم شدند.

حمیدرضا نودهی، نماینده کشورمان با رکوردی به میزان 18 متر و 32 سانتی متر نفر چهارم شد. نودهی در مرحله نخست این مسابقات در رده ششم قرار گرفت.

در پرش ارتفاع امین حسین زاده رهبر از ایران که در مرحله نخست این رقابت‌ها
ششم شده بود در دومین مرحله با دو متر و 10 سانتی متر نفر پنجم شد.

در این ماده هاپ وی لی از مالزی با 2 متر و 24 سانتی متر، سرگئی زاسیموویچ از قزاقستان با 2 متر و 22 سانتی متر و هاری اسنکر روی از هند با رکورد 2 متر و 15 سانتی متر اول تا سوم شدند. 

سومین مرحله رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا 10 خرداد به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد. 

کد خبر 82360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز