پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در یک اردوی هفت روزه به منظور آمادگی برای مقابله با تیم ملی فوتبال کره شمالی، وارد پکن شد

به گزارش واحد مرکزی خبر، ملی پوشان ایران در مدت اقامت خود در این کشور، پنج جلسه تمرین خواهند داشت و دوشنبه آینده دیدار دوستانه‌ای در شهر "چینگ خوانگ دائو" در شمال شرق چین مقابل تیم ملی فوتبال این کشور برگزار خواهند کرد.

افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه پکن به خبرنگار صدا و سیما گفت: ما برای اردوی مهمی به چین سفر کرده‌ایم و هدف ما آماده شدن برای بازی حساس در برابر تیم ملی فوتبال کره شمالی است که روز شنبه 16 خرداد برگزار خواهد شد.

وی گفت: تمرینات برنامه‌ریزی شده است تا در آن سطح کارایی تیم ارتقا یابد.

قطبی قول داد تمام تلاش خود را برای استفاده از همه مهره‌ها در دیدار دوستانه مقابل چین در 11 خرداد استفاده کند تا بازیکنان به شیوه و فرم مطلوب دست یابند.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران از حمایت 75 میلیون ایرانی در داخل و خارج از کشور برخوردار است و این می تواند عنصر مهمی برای دستیابی به موفقیت های بیشتر باشد.

هادی عقیلی ملی پوش کشورمان نیز گفت: مهمترین بازی ما اولین بازی در مقابل تیم ملی فوتبال کره شمالی است.

وی افزود: اگر از این دیدار که مطمئنا برنده می‌شویم سربلند بیرون بیاییم دیدار بعدی در برابر امارات عربی متحده در تهران به مراتب آسانتر خواهد بود و آن زمان امیدواری تیم برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی بیشتر خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه آینده پکن را به مقصد پیونگ یانگ برای مصاف با تیم ملی فوتبال کره شمالی ترک می‌کند.

تیم ایران با شش امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار دارد و تیم ملی فوتبال کره شمالی با 10 امتیاز، پس از کره جنوبی در رده دوم ایستاده است.

کد خبر 82349

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز