به دنبال کولاک شدید در گردنه الماس در جاده خلخال به اسالم امدادگران ناجی نجات سرنشینان ۴۰ خودروی گرفتار در برف شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام عبدالاحد بابایی، رئیس جمعیت هلال احمر خلخال اظهار کرد: با ادامه بارش در ارتفاعات شهرستان خلخال و کولاک امروز در محورهای مواصلاتی این شهرستان از جمله محور خلخال به اسالم، امدادگران پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۴۰ خودروی گرفتار در برف را نجات و اسکان دادند.

وی افزود: بیشتر مسافران گرفتار در کولاک و برودت هوا، به لحاظ عدم آشنایی با زنجیر چرخ و همراه نداشتن زنجیر چرخ متوقف شده و موجب توقف خودروهای دیگر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال تصریح کرو: نجاتگران جمعیت هلال احمر علاوه بر کمک به مسافران در راه مانده به یاری آنان برای بستن زنجیر شتافتند.

همچنین در محورمواصلاتی خلخال به اسالم امروز کولاک برف موجب غافلگیری خودروهای عبوری شد.

برف‌روبی محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال

به گفته عباس حقی سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال امروز راهداران در چندین نوبت در مسیر خلخال به اسالم و مسیر خلخال به شاهرود و مسیر خلخال به خورش رستم مسیرهای اصلی و فرعی را برف‌روبی و تیغه‌زنی کردند.

همچنین امروز محور خلخال به اسالم به لحاظ برف سنگین نمک‌پاشی و به دفاعات تیغه‌زنی شد.

حقی از آماده‌باش راهداران در راهدارخانه شهید غنیمت اسدی خبر داد و از زحمات امدادگران و پلیس راه در همراهی با نیروهای طرح زمستانی در محورهای مواصلاتی جنوب استان اردبیل قدردانی کرد.

حقی افزود: همچنان کولاک برف محور خلخال به اسالم ادامه دارد ولازم است حتما رانندگان با توجه به هشدار های هواشناسی و همراهی با راهداران وامدادگران و توجه به هشدارهای پلیس راه در مسیر خلخال به اسالم تردد کنند.

وی افزود: تمامی محورهای ارتباطی شهرستان خلخال باز است و به لحاظ برودت تا شامگاه فردا یخبندان و لغزندگی در مسیرهایی در ساعات ابتدایی صبح و پایانی شب قابل مشاهده خواهد بود.

کد خبر 822199
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha