اپستین عامل چندین سازمان اطلاعاتی از جمله موساد بوده است، سازمان‌هایی که به اپستین در قاچاق کودکان و دختران جوان کمک می‌کردند.

بلينكن

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: بزرگترین پرونده کیفری تاریخ آمریکا هر روز ابعاد بیشتری پیدا می‌کند. پس از افشای جزئیات ارتباط بیل کلینتون رئیس‌جمهور سابق آمریکا، با جفری اپستین میلیاردر آمریکایی که علاوه بر سوءاستفاده از کودکان در قاچاق انسان نیز فعال بوده، اکنون مشخص شده که آنتونی بلینکن وزیر خارجه فعلی آمریکا نیز به نوعی با اپستین در ارتباط بوده است.

صفحه خبری censored men در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشته: ساموئل پیزار ناپدری بلینکن وکیل قدیمی و معتمد رابرت ماکسول بوده است. رابرت ماکسول جاسوس سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) بود که یکی از بزرگترین تشییع جنازه‌های تاریخ در سرزمین‌های اشغالی را داشت، مراسمی که نخست وزیر و هم رئیس وقت دولت اسرائیل هم در آن زمان حضور داشتند. رابرت ماکسول پدر گیسلین ماکسول بوده و گیسلین ماکسول همسر جفری اپستین بوده است.

اپستین نیز از قضا عامل چندین سازمان اطلاعاتی از جمله موساد بوده است، سازمان‌هایی که به اپستین در قاچاق کودکان و دختران جوان کمک می‌کردند.

این میلیاردر آمریکایی در ۶ ژوئیه ۲۰۱۹ به اتهام قاچاق جنسی خردسالان در فلوریدا و نیویورک دستگیر شد. او در ۱۰ اوت ۲۰۱۹ در سلول زندان خود درگذشت. پزشکی قانونی این مرگ را خودکشی اعلام کرد.

رابطه آنتونی بلینکن و موساد به روایت تصویر

کد خبر 821419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha