معاون پلیس راهور تهران محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی امروز را در پایتخت همزمان با برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد.

پلیس راهور - راهنمایی و رانندگی - جریمه - کنترل ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان از حمل و نقل عمومی جهت شرکت در مراسم حاج قاسم سلیمانی استفاده نمایند.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلای تهران گفت: امروز این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای تهران برگزار می‌شود و محدودیت‌ توقف را در اطراف محل برگزاری خواهیم داشت.

وی افزود: شهروندان و مراجعه‌کنندگان گرامی باید از توقف در اطراف و محدوده‌های پیرامون مصلای تهران خودداری کنند و خودروهای خود را صرفا در پارکینگ‌هایی که به همین منظور در اطراف مصلی آماده شده‌اند، پارک کنند.

معاون پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: اگر ازدحام و مراجعات افزایش یابد، پلیس راهور اجازه پارک خودروها را در بزرگراه شهید سلیمانی و خیابان قنبرزاده و هچنین بین خیابان‌های قنبرزاده و سهرودی ـ مانند هویزه، عشقیار و … ـ خواهد داد. ولی پارکینگ‌ها باز است و آمادگی پذیرش مراجعه‌کنندگان مصلای تهران را دارند.

وی تاکید کرد: حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌ها و مترو نیز آماده جابه‌جایی مسافران و شهروندان گرامی را دارند و می‌توانند به داخل پارکینگ‌ها مراجعه و مردم را از این مسیرها انتقال دهند.

سرهنگ کشیر ادامه داد: هر دو ایستگاه مترو مصلا و شهید بهشتی نیز آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی توصیه کرد: شهروندان جهت سهولت تردد به مصلا، از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 821361
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha