جفری اپستین میلیارد آمریکایی و متهم ردیف اول پرونده قاچاق کودکان عامل موساد بوده و از طرف تل‌آویو از سیاستمداران اخاذی می‌کرده است.

اپستين

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: در گیرو دار افشای اطلاعاتی جدیدی درباره یکی از بزرگترین پرونده‌های کیفری آمریکا که گفته می‌شود پای سیاستمداران بسیاری از سراسر جهان به آن گشوده خواهد شد،‌ کتابی منتشر خواهد شد که در آن عنوان شده متهم ردیف اول این پرونده یعنی جفری اپستین میلیاردر آمریکایی عامل موساد بوده و با استفاده از دختران جوان از سیاستمداران اخاذی می‌کرده است.

جفری اپستین سرمایه‌دار آمریکایی که در پرونده قاچاق کودکان و ارتباط با کودکان زیر سن قانونی مجرم شناخته شده بود و نامزدش جاسوسان اسرائیلی بودند که از دختران زیر سن قانونی برای باج‌گیری از سیاستمداران برای دادن اطلاعات به اسرائیل استفاده می‌کردند.

گزارش شده است که این زوج عملیاتی موسوم به «تله عسل» را اجرا می‌کردند که در آن، دختران جوان را در اختیار سیاستمداران برجسته از سراسر جهان قرار می‌دادند و سپس از این حوادث برای باج‌گیری آنها برای به دست آوردن اطلاعات برای اطلاعات اسرائیل استفاده کردند.

این ادعاها توسط جاسوس سابق اسرائیلی، آری بن مناشه، در کتابی با عنوان «اپستین: مردگان قصه نمی گویند» که قرار است به زودی منتشر شود، مطرح می شود. در این کتاب عنوان شده است که یک جاسوس اسرائیلی اپستین را به موساد معرفی کرده است.

کد خبر 821327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    3 9
    رژیم صهیونیستی دشمن جهان اسلام است