کمیته اضطرار آلودگی هوا به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی در ۳ استان ایران، برخی مقاطع تحصیلی را غیرحضوری اعلام کرد.

سرویس مدارس در پیچ تغییر

به گزارش همشهری آنلاین پیرو اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران مدارس ابتدایی استان تهران به جز فیروزکوه با تشدید آلودگی هوا روز چهارشنبه مجازی برگزار می شود.

میر محمد غراوی افزود: کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۱۴ دی ماه غیر حضوری است.

معاون استاندار تهران گفت: همچنین کلیه مقاطع مدارس استثنایی استان تهران به غیر از فیروزکوه فردا تعطیل است.

فردا آموزش مقطع ابتدایی البرز غیرحضوری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز هم گفت: فردا چهارشنبه آموزش مقطع ابتدایی البرز غیرحضوری است و مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل هستند.

احمد افضلی افزود: فردا چهارشنبه ۱۳ دی ماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی البرز به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا غیرحضوری است.

وی مطرح کرد: با توجه به روند افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا از شهروندان درخواست می‌شود از حضور در فضای باز و تردد با وسایل شخصی به صورت تک سرنشین خودداری کنند. آموزش در مدارس استثنایی استان نیز به صورت غیرحضوری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست با مرخصی کارکنان دارای اولویت شامل افراد دارای بیماری‌های قلبی، تنفسی، خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر هفت سال دارند، موافقت کنند.

اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی درباره غیرحضوری شدن مدارس

برخی مقاطع در مدارس شهرستان‌های تبریز و اسکو هم در روز ‌چهارشنبه، ۱۳ دی ماه به علت آلودگی هوا غیر حضوری شدند.

بر اساس این گزارش و پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش غلظت آلاینده های جوی و آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز چهارشنبه مورخه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان و در مقاطع متوسطه اول و دوم مشروط به عدم داشتن امتحان از پیش تعیین شده غیر حضوری می باشد.

شایان ذکر است؛ دانش آموزان بعد از اتمام امتحان مدارس را ترک خواهند نمود.

کد خبر 821200
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha