مهدی طارمی با روزهای درخشان خود در پورتو فاصله زیادی گرفته است و مهاجم تیم ملی آمار ناامیدکننده‌ای تا اینجای فصل با تیم پرتغالی بجا گذاشته است.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، نمایش‌های ضعیف مهدی طارمی با پیراهن پورتو همچنان ادامه دارد. در شرایطی که ماه‌ها شایعات زیادی در مورد انتقال طارمی به تیم‌های بزرگ اروپا وجود داشت، او ذره‌ذره ضعیف‌تر شد و بدترین آمار یک دهه اخیرش را به‌جا گذاشت.

طارمی در جریان برتری یک بر صفر پورتو در خانه خودی مقابل تیم قعر جدولی چاوز هم عملکرد خوبی نداشت و دقیقه ۶۱ تعویض شد. مهدی که سابقه آقای گلی در لیگ پرتغال را دارد، در این فصل فقط ۳گل زده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. او یک پاس گل هم داده که اصلا چیز دندان‌گیری نیست. متأسفانه در این مدت فقط شاهد گلزنی طارمی در مسابقات ملی بسیار آسان از قبیل بازی با قرقیزستان و افغانستان بودیم که تأثیری در سطح حرفه‌ای این بازیکن ندارد.

کد خبر 820264
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    3 2
    کلیه بازیکنان بزرگ دنیا زمانی دچار مشکلات و افت میشوند مَی روناردو مارادونا ضمن اینکه تغییر در جایگزین شدن باعث عدم گل زدن میشوند در مورد طارمی ففط در دوسه هفته اخیر اینهمه بحت میشود جای تعجب است
  • شهاب IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    2 3
    تحلیل بسیار بد و غیر کارشناسی بود