نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد و نامزد امیدوار انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان برای رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در گفتگو با ان‌بی‌سی نیوز گفت: اگر وارد کاخ سفید بشوم، دونالد ترامپ را عفو خواهم کرد.

نیکی هیلی

به گزارش همشهری آنلاین، آکسیوس نوشت: ترامپ در حال حاضر با ۸۷ اتهام کیفری و جنایی در فلوریدا، نیویورک و جورجیا مواجه است که بیشتر آنها به اتهام تلاش برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰، مداخله در انتخابات، سوء استفاده از مطالب طبقه بندی شده و پرداخت پول به یک ستاره فیلم های مستهجن مربوط است.

در همین حال هیلی به «ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا و «ویوک راماسوامی» در حمایت از عفو احتمالی ترامپ پیوست و گفت: عفو ترامپ به نفع کشور خواهد بود.

هیلی افزود: اگر او مجرم شناخته شود، یک رهبر باید به این فکر کند که چه چیزی به نفع کشور است. آنچه به نفع کشور است این است که یک پیرمرد ۸۰ ساله در زندان نباشد که همچنان کشور ما را در دودستگی نگه دارد.

گفتنی است صحبت‌های نیکی هیلی مبنی بر عفو ترامپ درحالی است که رییس جمهور سابق بدون شرکت کردن در حتی یک جلسه مناظره تلویزیونی، نفر اول حزب جمهوریخواه برای شرکت در انتخابات آینده است.

کد خبر 820109
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha