دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

شبنم شکوریان: تیم بانوان گاز خوزستان به‌عنوان نخستین تیم تنیس باشگاهی بانوان ایران راهی مسابقات برون‌مرزی می‌شود.

 تیم تنیس بانوان گاز خوزستان در مسابقات لیگ برتر سال گذشته توانست عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند و به‌عنوان تیم نخست رقابت‌های لیگ دست یابد. این تیم تنها تیم تنیس باشگاهی است که در گروه بانوان به مسابقات برون‌مرزی اعزام می‌شود و با حریفان خارجی خود دیدار می‌کند. در این ارتباط گفت‌وگویی با فریبا سپیدباف، سرمربی تیم تنیس بانوان گاز خوزستان انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

  •  در خصوص مسابقات برون مرزی که قرار است شرکت کنید توضیح می‌دهید؟

فدراسیون تنیس مصر مسابقاتی را ترتیب داده و از کشورهایی که تیم‌های تنیس بانوان آنها در رقابت‌های لیگ برتر به‌عنوان قهرمانی دست یافته‌اند دعوت به عمل آورده است تا در این مسابقات شرکت کنند .فصل گذشته تیم ما به‌عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت و به همین دلیل ما در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنیم.

  •  هماهنگی‌های لازم برای شرکت در این دوره از مسابقات انجام شده است؟

 صحبت‌هایی داشته‌ایم و طبق هماهنگی‌هایی که با مسئولان فدراسیون تنیس کشور و باشگاه گاز خوزستان انجام داده‌ایم شرایط و زمینه‌های حضور تیم بانوان گاز خوزستان در مسابقات مصر را به‌وجود آورده‌ایم.

  •  تیم گاز خوزستان با ترکیب فصل پیش در مسابقات مصر شرکت می‌کند؟

باید بررسی‌های لازم انجام شود ،ما در نظر داریم از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای استفاده کنیم که جزو بازیکنان برتر کشور هستند، یکی از نفراتی که در نظر داریم در این دوره از مسابقات شرکت دهیم در مسابقات کشورهای اسلامی سالهای گذشته به‌عنوان قهرمانی دست یافته است 

  •  برای حضور در این مسابقات برنامه تمرینی خاصی دارید؟

تمرینات تیم به صورت مستمر و کاملا برنامه‌ریزی شده از ماه‌های گذشته آغاز شده است و براساس تمریناتی که داریم بازیکنان در آمادگی کامل قرار گرفته‌اند. 

  •  برای کسب آمادگی، تیم گاز امکانات کافی دارد؟

بله خوشبختانه تیم ما امکانات خوبی دارد.

  •  فکر می‌کنید که تنیس‌بازان ما می‌توانند در این دوره از مسابقات نتیجه بگیرند؟

تمام تلاش ما این است که با به کارگیری تکنیک و تاکتیک‌های حرفه‌ای و سرعتی در طول این مسابقات حضور درخشان و مفیدی از خود نشان دهیم، اما با توجه به اینکه تجربه حضور در مسابقات را نداریم توقعی از بازیکنانمان نداریم.

  •  به طور کلی فکر می‌کنید حضور در این مسابقات به نفع بانوان است؟

صددرصد به نفع بانوان است .بانوان تنیسور کشور ما تاکنون سابقه حضور در مسابقات برون‌مرزی را نداشته‌اند و امسال برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و به نظر من حضور بانوان کشورمان در مسابقات خارجی و رویارویی آنها با حریفان خارجی و قدرتمند سطح کیفی بازی آنها را افزایش داده و باعث آشنایی آنها با میدانهای بزرگ مسابقه می‌شود.

همشهری استانها

کد خبر 81997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز