فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند شرارت در منطقه سیستان واقع در شمال استان خبر داد.

انهدام باند شرارت در سیستان

به گزارش همشهری آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان در زاهدان اظهار داشت: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان زهک مبنی بر تیراندازی و سرقت از اماکن دولتی شهرستان که منجر به مجروحیت یکی از کارکنان آن اداره شد، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران این فرماندهی با اقدامات تخصصی و فنی و انجام کارهای اطلاعاتی عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم در دو عملیات جداگانه چهار نفر عاملان این تیراندازی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، ۹ خشاب و مهمات مربوطه، ۲ عدد سینه خشاب و ۲ عدد بی‌سیم دستی، البسه بسیجی، یک عدد باطوم و یک جفت پلاک سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: طی بررسی به عمل آمده و برابر اخبار واصله دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد شرارت، زورگیری و سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی در سالیان متمادی در شمال استان هستند.

سردار جلیلیان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد.

انهدام باند شرارت در سیستان/ سوابق متعدد سرقت مسلحانه در پرونده متهمان+ عکس

کد خبر 818110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    پاکستان نباید پناهگاه تروریست‌ها باشد/ و این در حالی است که پاکستان از سال از سال 1982 تاکنون پناهگاه تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و هنوز هم سکوت اختیار کرده اند.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند. تروریست‌ها مورد حمایت مدعیان حقوق بشر دیگر آرامش نخواهند داشت. تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، اسرائیل و مزدوراشنان دیگر آرامش نخواهند داشت. دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    بدون محاکمه باید اعدام شوند
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    چه فایده؟فکر می کنید با این ها برخوردی خواهد شد؟؟؟؟؟؟ ابدا.....