فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدام به موقع ماموران و دستگیری عاملان تیراندازی به مقر نظامی و کشف سلاح‌های جنگی در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان

به گزارش همشهری‌آنلاین سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد : در پی اعلام چند فقره تیراندازی در سطح شهرستان و به مقر نظامی و متواری شدن عامل یا عاملان آن از صحنه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی، هویت عاملان این تیراندازی شناسایی و طی یک عملیات برنامه ریزی شده و ضربتی در مخفیگاهشان تعداد ۴ نفر را دستگیر و در بازرسی اولیه از آنان تعداد دو قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند.

کد خبر 825632
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دادا IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    تمامی مشکلات عام‌از حملات به نیروها بمب گذاری ناامنی اختلاسها وکارشکنی همه وهمه حتی دخالت در تمامی زمینه ها برای زمین گیر کردن ایران فقط کار دشمنان مخصوصا آمریکا وانگلیس است که بهترین کار آگاه سازی وانجام کارهای رسانه ای قوی وهمه گیر است که مردم ایران وحتی کل مسلمانان وجهان‌ازاین برنامه های آنان است که ازتمامی امکانات‌درپیش برد نقشه هایشان استفاده می‌کنند وبا بمباران تبلیغاتی باعث عدم افشا ومشخص شدن جنایت های آنان می‌شوند بهترین راه آگاهی رسانه ای قوی وهمه گیر توسط تمامی جهان اسلام‌است که این همه مظلوم واقع شده وما باید دست اینها را‌از سر مردم ومملکت کوتاه کنیم اسراییل از رسانه ها وتبلیغات قوی واخبار درست می‌ترسد چون آبرویش خواهد رفت