فرمانده کل انتظامی گفت: در راستای فراهم کردن امکانات در شان کارکنان و سخت کردن راه نفوذ تروریست‌ها به واحدهای انتظامی به سرعت در حال ترمیم و بازسازی واحدهای انتظامی در سیستان و بلوچستان هست

سردار رادان

به گزارش همشهری آنلاین سردار احمدرضا رادان در حاشیه عیادت از مجروحین حادثه تروریستی مقر انتظامی شهرستان راسک؛ با اشاره به بررسی نحوه حمله تروریست‌ها به انتظامی راسک اظهارکرد: در این حادثه تروریستی، سرعت عمل نیروهای انتظامی در بدست گرفتن سلاح و دفاع افتخار آمیز بود و دشمن نتوانست به مقصد شومش برسد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مجروحان حادثه تروریستی راسک به جز ۲ نفر ترخیص شدند.

فرمانده کل انتظامی گفت: «تمامی کارکنان انتظامی که در حادثه تروریستی حمله به مقر انتظامی شهر راسک جانانه دفاع و مقاومت کردند مورد تشویق قرار می گیرند.»

نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است. امروز شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده است.

اسامی شهدای حادثه روز گذشته که از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی، مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

کد خبر 817617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    درود. تروریست ها ی مرزهای شرقی باید مجازات شوند مشتی محکم و آهنین دقیقا مانندآنچه اردوغان در برخورد با این تروریست های پ ک ک انجام می دهد باید بر این گروهک ها کوبید حتی در خاک پاکستان