رئال صدر با پیروزی مقابل آلاوس و به کمک بتیس یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل صدر جدول لالیگا را از خیرونا پس گرفت و با بهترین رکوردهایش برابری کرد.

رئال مادرید

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل اول لالیگا، رئال‌مادرید توانست به کمک رئال‌بتیس صدر جدول را از خیرونا پس بگیرد. بتیس یک – یک خیرونا را متوقف کرد و رئال به لطف گل ثانیه پایانی لوکاس واسکس ۱۰نفره در زمین آلاوس برنده شد و با تفاضل گل بهتر به صدر رسید.

بارسلونا هم با ۲گل سرخی روبرتو که از مصدومیت برگشته، به‌زور مقابل حریف ته‌جدولی لاس‌پالماس برنده شد و به رده سوم رسید. بارسا ۳-۲ برد و نشان داد هنوز وضعیت دفاعی خوبی ندارد. اتفاقا هر دو گل حریف روی اشتباه بهترین مدافع بارسلونا وارد دروازه این تیم شد. بارسلونا سپس در دیداری دوستانه با نتیجه ۳-۲ از کلوب آمریکا شکست خورد. یامال و گویو، گلزنان بلوگرانا بودند. به‌نظر می‌رسد اوضاع تیم‌ ژاوی بدتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌شد.

ناچو انگار پا جای پای سرخیو راموس گذاشته و از هر فرصتی برای گرفتن کارت قرمز و خشونت استفاده می‌کند. او به نخستین بازیکن رئال از فصل ۱۸-۲۰۱۷ تاکنون تبدیل شد که در یک فصل ۲کارت قرمز در لالیگا می‌گیرد. نفر قبلی راموس بود که فصل ۱۸-۲۰۱۷ این کار را کرده بود. ناچو برای چهارمین‌بار در رئال‌مادرید اخراج شد. او ۲بار فصل ۱۹-۲۰۱۸ کارت قرمز دریافت کرده بود و ۲بار در فصل جاری.

رئال‌مادرید فصل ۲۴-۲۰۲۳ مجموعا ۶ امتیاز را در لالیگا در وقت اضافه نجات داده است؛ گل بلینگام مقابل ختافه در دقیقه۹۵، گل دیگر بلینگام مقابل بارسا در دقیقه۹۲ و گل لوکاس مقابل آلاوس در دقیقه۹۲.

آخرین باری که رئال در یک بازی خارج از خانه در لالیگا ۱۰نفره ‌و به لطف گل وقت اضافه پیروز شده بود، به دوران زامورانو برمی‌گردد که مقابل والنسیا دقیقه ۹۱ گل زد. در آن بازی سانچس دقیقه۶۴ اخراج شده بود.

رئال‌مادرید با دریافت ۱۱گل در ۱۸بازی اول فصل در لیگ با بهترین خط دفاعی تاریخ خود در فصل‌های ۶۲-۱۹۶۱ و ۷۲-۱۹۷۱ برابری کرد.

مادرید بهترین شروعش در لالیگا از فصل ۱۲-۲۰۱۱ تاکنون را داشته است. در آن سال، رئال‌مادرید ۱۰۰امتیازی شد که لالیگا را در این مقطع از فصل با ۴۶ امتیاز از ۱۸بازی پیگیری می‌کرد. تیم آنچلوتی فعلا ۴۵امتیازی است.

کد خبر 817904
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha