کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال اظهار نظر جالبی در خصوص فوتبال ایران داشت که غیرمنتظره بود.

لوئیس فیگو

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که بعضی سایت‌های خبری بابت نفس کشیدن لژیونرهای ایرانی در اروپا هم تیترهای حماسی می‌زنند و خودشان را به در و دیوار می‌کوبند، لوییس فیگو ستاره پیشین بارسلونا و رئال مادرید در حاشیه حضور کوتاه‌مدتش در تهران یک واقعیت تلخ و غم‌انگیز را برملا کرد. او در گفتگو با یکی از روزنامه‌ها و در پاسخ با این سوال که کدام بازیکن و مخصوصا لژیونر ایرانی را می‌شناسد، گفته است: «هیچ‌کس»!

این پاسخ تامل‌برانگیز در حالی بر زبان فیگو جاری شده که مهدی طارمی سال‌هاست در کشور زادگاه او توپ می‌زند و حتی عنوان آقای گلی را هم به دست آورده، اما گویا لیگ پرتغال حتی برای یکی از مهم‌ترین اسطوره‌های تاریخ این باشگاه آنقدر اهمیت ندارد که طارمی را بشناسد! آدم یاد اظهارنظر چندی قبل کریس رونالدو می‌افتد که گفته بود: «همین الان هم لیگ عربستان از لیگ پرتغال بهتر است.»

کاری نداریم به این که ادعای رونالدو اغراق‌آمیز هست یا نه، اما اظهارنظر فیگو واقعا تکان‌دهنده بود و جایگاه دقیق صادرات فوتبال ایران را به رخ می‌کشید. یک لحظه تصور کنید فیگو سون هیونگ مین را نشناسد؛ ایا چنین اتفاقی امکان‌پذیر است؟ طارمی به کنار؛ سردار آزمون را به یاد بیاورید که از هر 10 خبر منتشر شده پیرامون او در ایران، 8 خبرش مربوط می‌شود به لایک و کامنت گذاشتن‌های او و دیبالا برای هم!

کد خبر 817575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.ب IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    2 1
    واقعا این چه سبک خبر نوشتنه؟ الان چه ربطی به سردار و طارمی داره، این که یه نفر فوتبال پرتغال و ایتالیا رو دنبال نمی کنه؟ جامعه ما کلا یه جوری خود تحقیری می کنه؛ که اگر 100 نفر هم از ما تعریف کنن و یک نفر حرف های احمقانه بزنه، ما پی اونیم... تا وقتی دنبال عیب و ایراد و تخریب خودمونیم، به هیچ جا نمی رسیم...
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    بیکارید ها
  • US ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    این مردک سالهاست که فوتبالی نیست و تاجر است و امروز هم برای تبلیغات و کاسبی به ایران آمده . معلوم است که اصلا توی فوتبال نیست. وگرنه بازیهای ایران با آرژانتین و پرتغال را خواجه حافظ شیرازی هم دیده و یا گل پوشکاش طارمی به چلسی را ننه ماجو هم دیده