مهدی طارمی دیگر آن بازیکن آماده پورتو نیست و احتمال فروش مهاجم ایرانی با این شرایط افزایش پیدا کرده است.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، ماجراهای همیشگی هواداران اسپورتینگ با مهدی طارمی، انگیزه‌های او را مقابل این حریف به اوج می‌رساند اما در بازی این هفته ۲تیم، خبری از آن مهدی آماده و درخشان نبود. یک پیروزی کافی به‌نظر می‌رسید تا پورتو به صدر جدول لیگ پرتغال برگردد و با تعداد بازی‌های برابر، جای بنفیکا را بگیرد اما اسپورتینگ پس از ۸بازی، طلسم نبردن پورتو را شکست و خودش به صدر جدول لیگ رسید. این یک شب تلخ و ناامیدکننده برای مهدی طارمی و همبازیانش در باشگاه پورتو بود.

عصبانی‌ترین طارمی ممکن

اخراج په‌په در نیمه‌دوم بازی به‌خاطر ضربه‌زدن به‌صورت بازیکن حریف، لحظه جنجالی این مسابقه بود؛ اتفاقی که مهدی طارمی را نیز به‌شدت عصبانی کرد. دست‌زدن او برای داور پس از این اخراج، از چشم گروه داوری پنهان ماند وگرنه ستاره ایرانی در این لحظه یک اخطار از داور می‌گرفت. طارمی در نیمه‌دوم بازی یک کارت زرد هم گرفت و خوش‌شانس بود که با چند خطای بعدی‌ که انجام داد، از زمین مسابقه اخراج نشد. او ۹۰دقیقه در ترکیب پورتو بود اما انگار تمرکز لازم را نداشت و در جریان بازی نبود.

بحران ادامه دارد

نمایش طارمی در این بازی، انتقادهای گسترده‌ای را از او ‌بین رسانه‌های حامی پورتو رقم زده است. آنها باور دارند که مهدی دیگر آن بازیکن آماده نیست و باشگاه باید به‌دنبال جانشینی برای او باشد. طارمی همین فصل قبل آقای گل لیگ پرتغال شد و همین ماجرا انتظارها را از او بالا برد. این ستاره قصد داشت تیمش را در تابستان ترک کند اما باشگاه به‌نوعی مانع از رقم‌خوردن این انتقال شد. شاید همین مسئله تأثیر منفی زیادی روی روحیه مهدی داشته است. علاوه بر این، مدافعان مختلف نیز به‌شدت روی عملکرد این بازیکن به واسطه درخشش فصل گذشته‌اش حساس شده‌اند و کاملا مراقب این بازیکن هستند. مهدی این فصل در لیگ پرتغال فقط ۳گل زده است. او در مجموع در ۲۲بازی این فصل برای باشگاه پرتغالی فقط ۵گل به ثمر رسانده و ۴پاس گل داده است. این آمار برای بازیکنی در قواره‌های او باورنکردنی به‌نظر می‌رسد.

مهدی فروخته می‌شود؟

قرارداد طارمی با پورتو در پایان فصل تمام خواهد شد. طارمی به لحاظ قانونی حتی این شانس را دارد که در نیم‌فصل دوم، با تیم بعدی‌اش قرارداد امضا کند. اگر ملاک تنها بازی‌های این فصل باشد، طارمی مشتریان بزرگ زیادی نخواهد داشت اما گذشته او موجب می‌شود که چند باشگاه به خریدش علاقه‌مند باشند. مهدی در این فصل، گمشده بزرگ پورتو بوده است. انگار خودش هم دیگر از بازی برای این تیم لذت نمی‌برد. شاید به سود همه است که پورتو او را در همین پنجره به فروش برساند. این آخرین فرصت آنها برای درآمدزایی از جدایی این ستاره خواهد بود.

کد خبر 817282
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha