مهدی طارمی با عملکرد ضعیف مقابل اسپورتینگ به شدت مورد انتقاد رسانه پرتغالی قرار گرفت.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، فصل ضعیف مهدی طارمی در لیگ پرتغال ادامه دارد و او مقابل اسپورتینگ لیسبون هم با ارائه یک نمایش بد، نمره ضعیفی به‌دست آورد. پورتو این بازی را با ۲گل باخت و تازه خوش‌شانس هم بود که دروازه‌اش بیشتر از اینها باز نشد.

در چنین شرایطی روزنامه ابولا به بررسی شرایط طارمی در این مسابقه پرداخته و در بخشی از گزارش خود نوشته است: «طارمی شبیه ماهی بیرون از آب است؛ اژدهایی بدون آتش. او دست و پا چلفتی، بدون درخشش، بدون سرعت و حیله‌گری‌های همیشگی خودش بود.» صد البته انتقاد حق رسانه است اما شما یک‌هزارم درصد فرض کنید یک رسانه ایرانی با چنین ادبیاتی از یک فوتبالیست وطنی انتقاد می‌کرد. رسما خونریزی راه می‌افتاد(!) اما خدا را شکر دوستان در مواجهه با رسانه‌های خارجی ظرفیت قابل‌قبولی دارند.

کد خبر 817252
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • عباس IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    13 9
    زمانی که قراربود بره میلان یکی از مربیان گفت میلان پولش و دور میریزه،واقعا دست وپاچلفتیه
    • استقلال بی افتخار IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      0 0
      تو دیگه چجور انسانی هستی ؟ احتمالا یه استقلالی‌ هستی. بایدم بسوزی که یه بازیکن در حد طارمی تو اروپا ندارید
  • بی طرف IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    5 3
    طارمی خیلی کنده ، تریلی زودتر از این استارت میزنه ، شادی بعد از گلش هم که مچش را میبوسه اصلا قشنگ نیست رو مخه ، من که امیدی به بهبود این بشر نمیبینم
  • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    مشکل آقای طارمی عدم خود باوری است.و اینکه در چندین مسابقه گل نزد باعث شد حجمه های زیادی بابت اینکه فصل پیش آقای گل شد به او وارد شد.ان شالله با توکل به خدا و ائمه اطهار و خود باوری دوباره به روزهای اوج باز گردد.و اینکه از گل زدن نترسد و پاس ندهد .خودش تمرکزش را روی گل زدن بگذارد.
  • علی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    با اینکه جز طرفداران طارمی نیستم ولی انصافا طارمی گل تاثیر گذار , قشنگ و با کیفیت کم نزده. اگر اشتباه نکنم در حال حاضر هم سومین یا چهارمین گلزن برتر پرتو هست. این فصل تمرکز نداره و انگار انگیزه ای هم نداره برای بهتر شدن که خب قطعاْ آینده خودش رو خراب کرد. یه سری مشکلات هم هست مثل دخالتش توی امور تیم ملی داشت و داستانهایی که ایجاد کرد که بی اخلاقی بود (هرچند که با مشکلات اخلاقی بازیکنامون طارمی گلشونه)
  • محسن IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    خوب وقتی یک بازیکن ضعیف هست ‌حتی با حیله گزی هم قادر به مجاب کردن داور برای گرفتن پنالتی نیست رسانه باید چه بنویسد غیر از واقعیت .پرتغال که ایران نیست که با باژیکن مصدومی مثل پورعلی گنجی که یک فصل را از تلویزیون بازی ها را تماشا کرده و حقوق و پاداش انچنانی هم گرفته مجددا برای چند فصل دیگر هم با او قرارداد ببندند