مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل های لویزان خبر داد.

شهر بازي بسيج

به گزارش همشهری آنلاین، نوید خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران دراین باره گفت: سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان واقع در منطقه ۴ به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

او افزود: مطالعات این پروژه در حال انجام است و به دنبال دریافت مجوز از سازمان منابع طبیعی هستیم و از همه مهمتر اینکه آزمایش‌های فنی خاک در این محدوده باید انجام شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: بعد از اخذ مجوزهای لازم پیش‌بینی می‌کنیم انعقاد قرارداد آن برای سال آینده انجام شود.

خاصه باف درباره جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه شهربازی گفت: در حال حاضر دو سرمایه‌گذار برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند. یکی از سرمایه گذارها قرار است از منابع خارجی برای اجرای این طرح استفاده کند و سرمایه گذار دیگری نیز اعلام کرده برای اجرای این پروژه از منابع داخلی استفاده می‌کند.

کد خبر 815535
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha