اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد با سرمربیگری محسن کاوه از روز بیست و هفتم آذر ماه استارت خواهد خورد.

کشتی

به گزارش همشهری آنلاین، یک روز بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد، فدراسیون کشتی از قبول استعفای پژمان درستکار و جایگزینی محسن کاوه با او در رأس تیم ملی خبر داد.

به این ترتیب اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور است، طی روزهای پایانی هفته جاری با نظارت محسن کاوه و کادر جدیدش که به زودی اعلام خواهد شد، در ساری برگزار می‌شود.

اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، گزینشی آسیایی و بازی‌های المپیک نیز از روز بیست و هفتم آذر ماه با دعوت از نفرات برتر مسابقات کشوری و کشتی‌گیرانی که به واسطه عناوین کسب شده خود در سال ۲۰۲۳ از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده‌اند، در تهران استارت خواهد خورد.

هرچند پیش از استعفای درستکار یک مرحله اردو با حضور مدال‌داران کشتی به انجام رسید، اما این درواقع اولین اردوی رسمی کشتی بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد خواهد بود که با سرمربی جدید تشکیل خواهد شد.

تیم ملی آزاد در سه وزن ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم باید به دنبال کسب سهمیه المپیک باشد. این تیم با رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم در صربستان سهمیه المپیک گرفت.

کد خبر 814394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha