شهردار تهران با بیان اینکه ۱۱ تقاطع در مسیر تردد شهروندان در سال قبل اصلاح شد، گفت: هدف‌گذاری امسال ۲۳ تقاطع است که تا امروز کار ۱۸ تقاطع پیش رفته و امیدواریم با رفع معارضین تعداد تقاطع‌های اصلاحی افزایش یابد.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران همزمان با هشتاد و پنجمین پویش امید و افتخار در آیین بهره‌برداری از زیرگذر کوهک و راست‌گرد گلها در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه امروز دو پروژه به بهره برداری می رسد، با اعلام اینکه تلاش‌های قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در اقصی نقاط کشور راه‌گشاست، گفت: امروز بخشی از این خدمات را مشاهده می‌کنیم که در کنار تلاش معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران محقق شده است.

شهردار تهران با اشاره به گره‌گشایی از بخشی از مشکلات شهر در هشتادوپنجمین پویش امید و افتخار، تصریح کرد: پروژه زیرگذر کوهک و راست‌گرد گلها در مجموع بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان ارزش مالی دارد و در قالب طرح ۹۸ اصلاح تقاطعی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ تقاطع نیز در سال قبل اصلاح شد، گفت: هدف گذاری امسال ۲۳ تقاطع بود و تا امروز کار ۱۸ تقاطع پیش رفته که امیدواریم با رفع معارضین تعداد تقاطع‌های اصلاحی نیز افزایش یابد.

زاکانی با اشاره به کاهش ۷۸۰ کیلومتری مسیر تردد مردم با افتتاح پروژه‌های اصلاح تقاطع‌ها گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌ها این مسیر به ۵۳ کیلومتر می‌رسد و یک میلیون لیتر مصرف سوخت را کاهش می‌دهد که نزدیک به هشت درصد مصرف سوخت تهران است که در کاهش آلودگی هوا اثرگذار خواهد بود. از سویی دیگر ۷۲۳ کیلومتر راه مردم نزدیکتر خواهد شد و مشکلات آنها به تبع افتتاح این طرح‌ها کاهش خواهد یافت و این امکان ایجاد خواهد شد که زمان مردم در خیابان‌ها و معابر کمتر صرف شود.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد، مابقی طرح‌ها در دوره ششم مدیریت شهری خاتمه پیدا کند و ظرفیت خوبی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم شهر ایجاد شود.

زاکانی در ادامه با بیان اینکه وعده مجموعه مدیریت شهری این بود که بتواند در تمام ابعاد شهر را در مسیر تحول قرار دهد، گفت: شهرداری به دنبال این بود که به ازای این تحول خدمات خود را ارائه دهد.

وی به برگ زرین مدیریت شهری تهران اشاره کرد و افزود: سوق دادن بخش عمده‌ای از اعتبارات امسال به سمت حمل‌ونقل منجر به این شد که اقدامات مناسبی در حوزه برقی سازی صورت بگیرد.

کد خبر 814386
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha