سـایـت پـرواز پاراگلایدر امـامـزاده هـاشـم یکی از سایت‌های در نزدیکی شهر تهران است که بسیاری از علاقمندان به پاراگلایدر آن را به عنوان اولین سایت‌های خود برای پرواز انتخاب می‌کنند. این سایت قدیمی در مسیر وزش بادهای قوی قرار دارد و این ویژگی باعث شده تا یکی از بهترین مقاصد پرواز باشد.

پاراگلایدر

همشهری - سعیده مرادی: چرخ زدن میان زمین و آسمان بی نهایت لذت بخش و هیجان انگیز است. به ویژه آنکه این چرخ زدن با پاراگلایدر و در سایتی مانند امامزاده هاشم باشد. سایت پروازی معروف که در طول سال پاراگلایدرسواران بسیاری به آنجا رفته و یک روز به یادماندنی را برای خود رقم می‌زنند.

امامزاده هاشم، سایتی در مسیر بادهای قوی

سایت امامزاده هاشم، در مسیر بادهای قوی قرار دارد، برای پروازهای طولانی انتخاب بسیار مناسبی است و همین موضوع باعث ‌شده تا افرادی که از این سایت استفاده می‌کنند، در گلایدرسواری موفق‌تر باشند. هنگام پرواز در این محدوده شاهد مناظر زیبایی مانند کوه دماوند، ویلاهای رنگی و زیبا و فضای سبز خواهید بود. دشت مشا سایت امامزاده هاشم در گذشته، مکان‌های زیادی برای فرود خلبانان داشت و افراد بسیاری برای پرواز از این سایت بهره می‌بردند، اما در حال حاضر، به‌دلیل ویلاسازی‌های زیاد تعداد آنها کم شده است. چرخ زدن میان زمین و آسمان ورزش بی‌نهایت لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است، از این‌رو سایت پروازی امامزاده هاشم(ع) جان می‌دهد برای این کار. محل تیک‌آف این مجموعه پروازی پشت ساختمان هلال‌احمر و در کنار دکل آنتن قرار دارد و محل لندینگ آن دشت مشا است. تیک‌آف این سایت شیب تندی به‌ سمت دشت مشا و دیواره بسیار خوبی برای پریدن دارد. دیواره در اصل همان بلندی است که از آن برای پرواز استفاده می‌کنند.

نشانی: آبعلی، ۶۵ کیلومتری جاده هراز، بعد از تونل، پشت مهمانسرا، امامزاده هاشم(ع)

بهای بلیت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

روزها و ساعت فعالیت: هر روز به شرط مساعد بودن هوا از ۷ صبح تا غروب

وزن مجاز: ۲۰ تا ۱۱۰کیلوگرم

حداقل سن: ۵ سال

مدت زمان پرواز: ۱۵تا ۲۰دقیقه

نیاز به آموزش: ندارد

امکان عکاسی: دارد

پارکینگ: دارد

کد خبر 814213
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha