شهردار منطقه ۱۲ گفت: رانندگان موتورهای سیکلت علاوه بر خیابان‌ها، گاه با تعرض به محدوده پیاده‌راه‌ها و خطوط ویژه اتوبوس و بی آر تی، مشکلات بسیاری را برای تردد شهروندان ایجاد می‌کنند.

موتور

به گزارش همشهری آنلاین، وحید رضا انارکی محمدی درباره اجرای طرح ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در محدوده بازار تهران اظهار کرد: به واسطه تمرکز بازار قدیمی تهران و فعالیت صنوف، بیش از ۴۸ درصد موتورسواران برای جابجایی بار و مسافر در منطقه ۱۲ تردد می‌کنند که علاوه بر خیابان‌ها، گاه با تعرض به محدوده پیاده‌راه‌ها و خطوط ویژه اتوبوس و بی آر تی، مشکلات بسیاری را برای تردد شهروندان ایجاد می‌کنند.

انارکی محمدی اظهار داشت: با هماهنگی نیروی انتظامی و مرجع قضایی در محدوده بازار به خصوص خیابان ۱۵ خرداد و خیابان‌های منتهی به آن که با عنوان پیاده راه شناخته می‌شوند، اعمال قانون شد و مکان‌هایی به عنوان پارک مورتوسیکلت‌ها اختصاص داده شد.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به اینکه در این طرح از پارکینگ های مسقف که خودرو ها از آن برای پارک استفاده می شود از هماهنگی با مالکان وذینفعان فضاهای بی دفاع در محدوه بازار برای تبدیل آن ها به پارکینگ موتورسیکلت ها خبر داد.

وی در ادامه افزود: ساماندهی موتورسیکلت سواران نقش موثری در کاهش جرائم و تخلفات خواهد داشت و امیدواریم شهروندان در اجرای این طرح هر چه بهتر نیروی انتظامی و شهرداری را همراهی کنند.

کد خبر 812603
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha